آفتاب

فرحزاد: روح و جان حضرت زهرا(س) روح و جان الهی است

فرحزاد: روح و جان حضرت زهرا(س) روح و جان الهی است

یک کارشناس مسائل دینی با بیان این‌که «حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام زنان عالم است» گفت: روح و جان آن حضرت روح و جان الهی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد طی مراسمی در مسجد مقدس جمکران با اشاره به ویژگی‌ها و خصائص حضرت فاطمه زهرا(س) ایشان را الگویی برای تمام زنان عالم برشمرد.

وی با تبریک فرا رسیدن سال‌روز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: ایشان در میان مخلوقات عالم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند چرا که خلقت حضرت زهرا‌(س) خلقتی استثنایی بوده است.

این کارشناس مسائل اخلاقی با بیان این‌که «اصل و نسب حضرت فاطمه زهرا(س) در میان تمام عالمیان بی ‌همتاست و هیچ شخصیتی به ایشان نمی‌رسد» افزود: روح و جان حضرت زهرا(س) خدایی و از روح و جان خداست.

فرحزاد ادامه داد: این‌که ایشان لباس عروسیشان را در شب عروسی خود به نیازمندی می‌بخشد و پدر بزرگوارشان حضرت رسول اکرم(ص) در برابر کار ایشان منقلب می‌شود، نشان از این دارد که حضرت زهرا(س) چه روح بزرگی در بخشش و گذشت دارد.

وی اظهار کرد: تمام زنان ما باید با استعانت و الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) راه آن حضرت را ادامه دهند و در حجاب و عفاف، بخشش و گذشت، مهربانی و عطوفت، همسرداری و فرزندداری سرآمد زنان جهانیان باشند.

انتهای پیام

کد N232620

وبگردی