آفتاب

آمادگی ایران و جمهوری آذربایجان برای برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی

آمادگی ایران و جمهوری آذربایجان برای برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی

در دیدار سفیر ایران در باکو با وزیر اقتصاد و صنایع آذربایجان و رییس آذری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، دو طرف آمادگی خود را برای برگزاری اجلاس دوره ای این کمیسیون اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این دیدار شاهین مصطفی اف، وزیر اقتصاد و صنایع جمهوری آذربایجان که اخیرا از سوی الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان به عنوان رییس آذری کمیسیون مشترک اقتصادی انتخاب شده، با اشاره به ظرفیت ها و امکانات فراوان همکاری بین دو کشور، آمادگی طرف آذری را برای برگزاری اجلاس این کمیسیون اعلام کرد.

محسن پاک آیین ، سفیر ایران در آذربایجان نیز با تبریک به وی، از دقت نظر و سرعت عمل دولت جمهوری آذربایجان در تعیین ترکیب جدید اعضای کمیسیون مشترک اقتصادی تقدیر و تشکر کرد و این اقدام را اولین دستاورد سفر اخیر رییس جمهوری آذربایجان به کشورمان ارزیابی کرد.

وی همچنین با اشاره به مشخص شدن ترکیب هیات ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور و تعیین محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به عنوان رییس ایرانی این کمیسیون ، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور و نتایج مثبت آن باشند.

به گزارش ایسنا، روسای جمهور ایران و آذربایجان در جریان سفر اخیر الهام علی اف به تهران با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات زیاد برای همکاری‌های دو کشور، بر ضرورت توسعه همکاری ها در قالب کمیسیون مشترک تاکید کردند.

انتهای پیام

کد N231962

وبگردی