آفتاب

خودکشی در میان نیروهای ویژه‌ ارتش آمریکا به بالاترین حد خود رسیده است

خودکشی در میان نیروهای ویژه‌ ارتش آمریکا به بالاترین حد خود رسیده است

یک مقام نظامی آمریکا گفت که میزان خودکشی در بین نیروهای ویژه‌ آمریکایی از جمله تفنگداران ارتش و ملوانان برجسته نیروهای دریایی به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته‌ "ویلیام مک ریون" که فرماندهی عملیات‌های ویژه را بر عهده دارد، تعداد نیروهای عملیات‌های ویژه که مرتکب به خودکشی می‌شوند در دو سال اخیر به بالاترین میزان خود رسیده است.

وی در کنفرانسی در این خصوص ضمن بیان این که احتمالا در سال جاری دوباره در این زمینه رکوردشکنی خواهد شد عنوان کرد: سربازهای من به مدت 12 یا 13 سال است که در درگیری‌های شدید حضور دارند و هر کسی که این چنین زمانی را در جنگ به سر ببرد تغییر پیدا می‌کند.

هر چند وی اشاره‌ای به این میزان خودکشی نکرد اما برای مثال در سال 2012 تعداد نیروهای ارتش آمریکا که خودکشی کردند، ‌ تقریبا 350 نفر ‌از تعداد کسانی که در میدان‌های جنگ کشته شدند، بیشتر بود. این در حالی است که نیروهای عملیاتی ویژه در سال‌های اخیر در اذهان عمومی بسیار برجسته و بزرگ جلوه داده شده‌اند.

در همین راستا کین روکو مدیر طرح جلوگیری از خودکشی در این خصوص گفت که کاهش تعداد ارتش آمریکا نیز فشار مضاعفی را بر سربازهایی وارد آورده است که احساس اجتماعی و خودشناسی آن‌ها تا حد زیادی با خدمت نظامی‌اشان مرتبط است.

انتهای پیام

کد N231092

وبگردی