آفتاب

حمله تروریستی در پیشاور پاکستان یک کشته برجای گذاشت

حمله تروریستی در پیشاور پاکستان یک کشته برجای گذاشت

اسلام آباد - ایرنا - منابع خبری پاکستان گزارش دادند: حمله تروریستی مهاجمان ناشناس علیه نیروهای امنیتی روز جمعه در شهر ˈپیشاورˈ مرکز ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا، رسانه های پاکستانی به نقل از گزارش پلیس پیشاور افزودند: تروریست ها امروز کاروان نیروهای ارتش را در حوالی ˈعزیز مارکیتˈ در ˈخیابان فرنتیرˈ این شهر مورد هدف قرار داده و با اقدام به تیراندازی یک نظامی را کشته و دو تن دیگر از نیروهای امنیتی را زخمی کردند.

در این حادثه تبادل آتش میان نیروهای ارتش پاکستان و مهاجمان نیز صورت گرفت با این حال تروریست ها پس از ارتکاب جنایت به سرعت از محل متواری شدند.

تیم های امدادی جسد تنها قربانی این حادثه بهمراه زخمی ها را به مرکز پزشک قانونی و بیمارستان ˈلیدی ریدینگˈ شهر پیشاور منتقل کردند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این اقدام تروریستی را به عهده نگرفته است اما مقامات پاکستانی شبه نظامیان وابسته به گروههای افراطی را در انجام چنین حملاتی مقصر می دانند.

ایالت خیبرپختونخوا و مناطق قبایلی در شمال غرب پاکستان (در نزدیکی مرز مشترک با افغانستان) از سال های گذشته شاهد حوادث تروریستی از قبیل انفجار بمب ، حملات انتحاری، درگیری میان نیروهای امنیتی و شبه نظامیان و قتل های هدفمند تروریستی است.

آساق**ا.ر**1095**1856
کد N231053

وبگردی