آفتاب
لاریجانی دردیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان قم تاکید کرد:

اهتمام ویژه مسئولان برای رفع مشکل مسکن خانواده‌های شهدا و جانبازان قم

اهتمام ویژه مسئولان برای رفع مشکل مسکن خانواده‌های شهدا و جانبازان قم

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در حوزه انتخابیه خود با برخی از مدیران استانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز (جمعه 29 فروردین) با سفر به قم در نخستین برنامه خود با اعضای شورای اسلامی شهر قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در دیدار با شورای شهر قم نکاتی را درباره وضعیت فضای سبز، توسعه معابر، پروژه مترو، بلوار پیامبر اعظم و... ارائه کرد و درباره برخی از مسائل و مشکلات مطرح تذکراتی را به اعضای شورای اسلامی شهر قم داد.

اعضای شورای شهر قم نیز در این دیدار به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند و توضیحاتی را درباره روند اجرای پروژه‌های شهری ارائه کردند.

در ادامه دیدارهای رئیس مجلس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و جمعی از مدیران این اداره کل با دکترلاریجانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار با اشاره به ضرورت توجه به جایگاه ویژه و مهم خانواده شهدا، خدمت به این قشر و جامعه ایثارگری را یک وظیفه مهم بر دوش مسئولان دانست.

لاریجانی همچنین بر بررسی وضعیت مسکن خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و خواستار اهتمام هرچه بیشتر برای رفع مشکل مسکن این قشر شد.

انتهای پیام

کد N230856

وبگردی