آفتاب
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خبر داد

استفاده از «صیاد 3» در سامانه S200

استفاده از «صیاد 3» در سامانه S200

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اعلام اینکه این قرارگاه سامانه کاوشی جو بالا را تولید کرده است، گفت: این سامانه در واقع سامانه‌ای درباره هواشناسی نظامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سامانه برای هدایت موشک‌ها به سمت اهداف و نقاط مورد نظر استفاده می‌شود.

وی افزود: ما نیاز داشتیم که تأثیرات جوی را روی سامانه‌های پدافند هوایی اندازه‌گیری کنیم و به همین منظور سامانه کاوشی جو بالا را طراحی کردیم و امروز سیستم پدافند هوایی کشور با حداقل اختلاف قلب و چشم دشمن را نظاره می‌کند.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه "سامانه مرکز عملیات منطقه‌ای تاکتیکی یکی دیگر از سامانه‌های تولید شده توسط پدافند هوایی است"، اظهار کرد: امروز سلاح صیاد 3 را برای استفاده در سامانه S200 تولید کرده‌ایم که این سلاح برد، سرعت و قدرت جنگ‌آوری بالاتری دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش در ادامه با اشاره دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری، گفت: ایشان در این دیدار تاکید کردند که قرارگاه پدافند هوایی خاتم باید اولویت اول دفاع از کشور باشد.

اسماعیلی در پایان در پاسخ به تهدیدات دشمنان اظهار کرد: نیروهای مسلح کشورمان تمام‌قد ایستاده‌اند و اجازه هیچ تجاوزی را به کشور نمی‌دهند. گزینه‌های روی میز ما، ملت و شهدا هستند.

انتهای پیام

کد N230596

وبگردی