آفتاب
معاون نیروی زمینی ارتش:

امروز ارتش ازآماده ترین نیروهای نظامی درمنطقه است

امروز ارتش ازآماده ترین نیروهای نظامی درمنطقه است

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگ کننده نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی ارتش، از آماده ترین نیروهای نظامی در منطقه است.

سرهنگ ستاد ˈامیر نیکخواهˈ روزجمعه در حاشیه مراسم رژه در ˈجوار حرم مطهر امام خمینیˈ در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود:نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس عملیات های گسترده و موثری را علیه نیروهای متجاوز انجام داده است که این عملیات ها منجر به آزادسازی بخش عمده ای از خاک اشغال شده جمهوری اسلامی ایران شد و ضربات جبران ناپذیری بر ماشین جنگی عراق وارد ساخت.

وی اظهار داشت: اکنون بیش از 25 سال از جنگ می گذرد، نزاجا ضمن حفظ و ارتقای آمادگی و توان رزمی خود در خودکفایی تلاش کرده و در صحنه سازندگی کشور حضور فعال و موثری داشته است و هم اکنون یکی از مقتدرترین نیروها در سطح کشور و منطقه است.

نیکخواه ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش با داشتن فرماندهانی ولایت مدار و پا در رکاب یک نیروی کاملا آماده و مومن و مخلص است.

وی تصریح کرد: مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در مناسبت های سال نمادی از اقتدار و توانمندی های نیروهای آن کشور در مقابل کشور های دوست و متخاصم است .

نیکخواه ادامه داد: اقتدارنیروهای مسلح در همه کشور ها از جمله کشور جمهوری اسلامی ایران رژه نیروهای مسلح است که در این برنامه توانمندی های خود از جمله نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات نظامی و انتظامی که به آن دست یافته را به رخ دشمنان اسلام می کشد.

وی تاکید کرد: در مراسم رژه نیروهای مسلح تمام دنیا نگاهشان به این برنامه نظامی است و همه کشور های دوست و متخاصم ایران اسلامی برنامه رژه را به خوبی و با دقت رصد می کنند بنابراین رژه روز ارتش قدرتمندانه و همراه با اقتدار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

/1724687/506
کد N230328

وبگردی