آفتاب

پیام تبریک پوتین به اسد به مناسبت "عید الجلاء"/ تظاهرات مردم سوریه در حمایت از ارتش و دولت

پیام تبریک پوتین به اسد به مناسبت "عید الجلاء"/ تظاهرات مردم سوریه در حمایت از ارتش و دولت

همزمان با شصت و هشتمین سالروز عیدالجلاء در سوریه و تظاهرات مردم این کشور در حمایت از ارتش و دولت، ولادیمر پوتین با ارسال پیام تبریکی به بشار اسد اظهار اطمینان کرد که روابط دوجانبه میان روسیه و سوریه به تحقق صلح در خاورمیانه منجر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، "ولادیمر پوتین" رئیس جمهوری روسیه در پیامی به مناسبت "عیدالجلاء" در سوریه پیام تبریکی برای بشار الاسد رئیس جمهوری سوریه ارسال کرد.

وی در این پیام ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن شصت و هشتمین سالگرد عید الجلاء به اسد اظهار اطمینان کرد که تلاشها برای تحکیم روابط دوستانه و تاریخی میان سوریه و روسیه ادامه می یابد.

رئیس جمهوری سوریه همچنین اظهار امیدواری کرد که استحکام روابط میان دو کشور نقش گسترده ای در تحقق امنیت و ثبات در خاورمیانه ایفا کند.

همچنین جمع کثیری از شهروندان سوری همزمان با فرارسیدن روز عید جلاء با برگزاری تظاهرات در طی روزهای اخیر در مناطق مختلف، بر حمایت از ارتش و دولت دسوریه تاکید کردند.

مردم سوریه روز 16 آوریل هر سال را که یادآور خارج شدن آخرین سرباز فرانسوی از خاک این کشور و پایان قیمومیت فرانسه در سوریه است، به عنوان عید الجلاء جشن می گیرند.

کد N229974

وبگردی