آفتاب

سفر وزیر ورزش و جوانان به ملایر

سفر وزیر ورزش و جوانان به ملایر

با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و مدیران شهرستانی و استانی، سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه ملی ملایر امروز، پنجشنبه 28 فروردین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر دو روزه خود به شهرستان های نهاوند و ملایر، شب گذشته وارد نهاوند شد و از پروژه های ورزشی این شهر بازدید کرد.

گودرزی ابتدا از مجموعه ورزشی علیمرادیان بازدید به عمل آورد و سپس سالن چند منظوره، استخرسرپوشیده، خانه کشتی، پروژه ورزشی بانوان شامل استخر سرپوشیده، سالن چند منظوره و زمین فوتبال از جمله اماکنی بود که وزیر ورزش و جوانان مورد بررسی قرار داد.

وزیر ورزش در حاشیه بازدید از اماکن و پروژه های ورزشی نهاوند ضمن ابراز رضایت از امکانات ورزشی این شهر گفت: نهاوند قطب اصلی ورزش استان محسوب می شود.

اما وزیر ورزش و جوانان صبح امروز وارد شهر ملایر شد.

گودرزی در دومین روز سفرش به استان همدان به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیران ادارات شهرستانهای تابعه، فرماندار ملایر و تنی چند از مسئولان استان با حضور در منزل برادران شهید مومنی در روستای طجر، به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

در ادامه، گودرزی از سردار جانباز حسن صارمی نیز دلجویی به عمل آورد و از رشادت های این جانباز گران قدر با اهدای لوح تقدیر کرد.

اما مهم‌ترین برنامه وزیر ورزش در ملایر، مربوط به افتتاح چند پرو‍ژه است.

وزیر ورزش دقایقی پیش وارد دانشگاه ملی ملایر شد و سالن چند منظوره ورزشی این دانشگاه را افتتاح کرد.

کلنگ احداث سالن شهید رضا ساکی از سال 87 به زمین خورده و برای ساخت آن یک میلیارد و 850 میلیون تومان هزینه شده است.

این سالن 500 نفره، شامل رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال است و با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. همچنین مساحت این سالن دو هزار و 200 متر مربع است.

وزیر ورزش و جوانان قبل از افتتاح این سالن، کلنگ عملیات اجرایی استخر دانشگاه را هم بر زمین زد. این استخر در زیر بنایی به مساحت دو هزار متر مربع و شامل سونا و جکوزی خواهد بود.

برای ساخت این استخر مبلغی در حدود 250 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان همچنین عصر روز گذشته از دو پروژه عمرانی شهر سامن بازدید کرده بود.

انتهای پیام

کد N229641

وبگردی