آفتاب
فاجعه فرهنگی در کرج؛

پیاده روی 300 متری دختر برهنه در چهار راه طالقانی کرج/ عکس 18+

پیاده روی 300 متری دختر برهنه در چهار راه طالقانی کرج/ عکس 18+

شب گذشته زنی در محدوده چهار راه طالقانی کرج با وضعیت عریان و بر دوش داشتن یک کیف دستی در معابر و خیابان این منطقه اقدام به پیاده روی کرده است.

به گزارش آفتاب به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، شب گذشته زنی در محدوده چهار راه طالقانی کرج با وضعیت عریان و بر دوش داشتن یک کیف دستی در معابر و خیابان این منطقه اقدام به پیاده روی کرده است.

به گفته شاهدان عینی در این پیاده روی ، مردم هیچ عکس العملی ازخود نشان نداده اند و برای جلوگیری از عمل این خانم هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

با وضعیت مشاهده شده و قبح شکنی هرچه بیشتر زنانی که می خواهند فضای جامعه را به سمت "جامعه جنسی” سوق بدهند متاسفانه تاثیر گذارن و فعالان  و مسئولان حکومتی با تغییراتی که در حال شکل گیری است، قدم های بی رمق خود را حتی در آستانه پرتگاه  ”ارزش های اخلاقی ” نیز بر نمی دارند!

کوتاه شدن تدریجی مانتو و روسری ولباس ها ، تغییرات نامحسوسی که در پوشش زنان و مردان ایرانی درحال شکل گیری است امری اتفاقی نیست .«برهنگی نوینی»که توسط افرادی هدایت شده و تحت غالب مٌدعرضه می شود، حرکت مداوم و نرمی است که در بعضی از موارد ،با جلوگیری از آن تغییر ماهیت داده و به شکل دیگری رواج پیدا می نماید.
 
زنی که در وسط خیابان لخت شد 


"پوشیدن” لباسهایی که "نپوشیدن” آنها هیچ فرقی با برهنه بودن زنان در جامعه ندارد و یا عریان ظاهر شدن اینچنینی در خیابانها،  همه و همه نشانه برنامه ریزی دقیق کسانی است که میخواهند در آینده ای نزدیک تغییرات اساسی پیرامون (غیرت، حیا و عفاف) را در جامعه رقم بزنند!

فریاد های دلسوزان بنیاد خانواده  در بزنگاه های مختلف به گوش مسئولین رسیده است ولی متاسفانه مسئولین ذی ربط در خواب خرگوشی بسر می برند.

در جامعه کنونی که شاهد پوشش های نامناسب  زنان و دخترانی هستیم که به نوعی برهنگی را به نمایش می گذارند ، اگر مسئولین امر فکر اساسی نکنند و  فرهنگسازی صحیحی در خصوص نوع پوشش های مرد و زن نداشته باشند؛ قطعاً با وجود این تحرکات در آینده ای نزدیک  تیر خلاصی بر پیکره «حجاب و عفاف و حیا و غیرت» در مملکت اسلامی زده خواهد شد.

یکی از ارزش های اخلاقی  که باعث ثبات و جلوگیری  از بی بندباری های جنسی  می شود "حیا و غیرت” است .و کسانی که در صدد رواج بی غیرتی وتَزَلزُل بنیاد خانواده ایرانی هستند آگاهانه دست به این اعمال زده و اقداماتی را صورت می دهند ولی در کنار این اقدامات انفعال مسئولین نیز خود ناآگاهانه در حال رواج بی غیرتی و فساد و تَزَلزُل در جامعه اسلامی می باشد که این مسئله گناه نابخشودنی است.

"غفلت” مسئولین موجب صدها بیماری غیر اخلاقی در سطح جامعه می شود و به مرور زمان و در بستر حرکت نرم این سّم مهلک طبعات جبران ناپذیری را بر بنیان خانواده ایرانی بر جای خواهد گذاشت.

هرچند که در سالهای اخیر مقام معظم رهبری مسئله فرهنگ را بارها و بارها گوش زد نموده اند و در ابتدای امسال نیز این موضوع را با عدم رضایتشان از وضعیت فرهنگ عنوان داشته و معقوله «فرهنگ» را نیز در نامگذاری سال مطرح کردند، نشان از ضعف مدیران و مسئولین نظام دراین جریان می باشد! امید است مسئولین امر در راستای منویات مقام معظم رهبری گام های موثری را برداشته تا شاهد رشد و ارتقای سطح فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی  باشیم.
کد N229547

وبگردی