آفتاب

ارائه دستگاه الکتروریسندگی ارزان قیمت برای تحقیقات دانشگاهی

ارائه دستگاه الکتروریسندگی ارزان قیمت برای تحقیقات دانشگاهی

اخیرا دستگاه الکتروریسندگی جدیدی با قیمت کم نسبت به نمونه‌های مشابه به بازار عرضه شده است که امکان تولید نانوالیاف از جنس مختلف را فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دستگاه الکتروریسندگی جدید شرکت Elmarco برای استفاده در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ارائه شده است و می‌تواند تحقیقات حوزه نانوالیاف را ساده‌تر کند.

پیش از این شرکت Elmarco دستگاه Nanospider™ (“NS”) LAB را ساخته بود. این دستگاه، نسخه جدید دستگاه تحقیقاتی تولید نانوالیافی است که در سال 2005 به بازار عرضه شده بود که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های جهان در حوزه تولید نانوالیاف شناخته شد.

این دستگاه الکتروریسندگی برای تولید نانوالیاف طراحی شده که برای ساخت آن از تجربیات و نظرات مشتریان که طی سال‌ها به این شرکت منعکس شده، استفاده شده‌ است.

در تمام محصولات این شرکت از سیستم الکترود سیمی ایستایی استفاده شده‌ است. به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو، این سیستم اغلب به عنوان فناوری Gen2 شناخته می‌شود. نسل قبلی این فناوری به Gen1 ملقب است که در آن از الکترود فلزی جامد استفاده می‌شد. مزیت روش استفاده از الکترود عبارت از نرخ تولید بالا، یکنواختی کیفیت محصول، انعطاف‌پذیری در استفاده از پلیمرهای مختلف و پایداری در عملکرد است.

این دستگاه جدید برای محققان علم مواد که با فرآیندهای تولید غشاهای نانوالیافی درگیر هستند و کسانی که روی تغییر شرایط و پارامترهای الکتروریسندگی کار می‌کنند، طراحی و ساخته شده‌ است. این دستگاه مجهز به یک سیستم کنترل‌گر دقیق است که نانوالیاف را با قطر مشخصی تولید می‌کند. این ابزار برای تحقیقات آزمایشگاهی در حوزه غشاها، فیلتراسیون هوا و سیالات و همچنین پزشکی مناسب است.

انتهای پیام

کد N229425

وبگردی