آفتاب
جام حذفی آلمان؛

بایرن با پیروزی مقابل کایزسلاترن به فینال رسید/ فینال؛ بایرن – دورتموند در برلین

بایرن با پیروزی مقابل کایزسلاترن به فینال رسید/ فینال؛ بایرن – دورتموند در برلین

تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب پیروزی پر گل مقابل تیم دسته دومی کایزرسلاترن به فینال جام حذفی آلمان راه پیدا کرد و حریف دورتموند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار نیمه نهایی جام حذفی آلمان و در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا با نتیجه پر گل 5 بر یک میهمان خود کایزرسلاترن را از پیش رو برداشت و به فینال رقابتها راه یافت.

در این دیدار باستین شواین اشتایگر (23)، تونی کروس (32)، توماس مولر (50 پنالتی)، ماریو ماندزوکیچ (78) و ماریو گوتزه (90) برای بایرن گل زدند و سیمون سولر هم در دقیقه 60 تک گل کایزرسلاترن را به ثمر رساند.

بایرن که هفته آینده در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید برود با این پیروزی به کسب دومین سه گانه پیاپی خود امیدوار شد. باواریایی ها پیش از این قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرده اند، به فینال جام حذفی رسیده اند و در جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم قرار دارند بنابراین تصور کسب مجدد سه گانه برای این تیم دور از ذهن نیست.

تیم فوتبال دورتموند در دیگر دیدار نیمه نهایی جام حذفی آلمان سه شنبه شب ولفسبورگ را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و به فینال رسید. به این ترتیب دورتموند که در سال 2012 قهرمان این رقابتها شده 17 می در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

کد N229316

وبگردی