آفتاب

حملات خمپاره ای تروریست های سوریه یک کشته و شش زخمی برجای گذاشت

حملات خمپاره ای تروریست های سوریه یک کشته و شش زخمی برجای گذاشت

تهران - ایرنا - خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز چهارشنبه در گزارشی از کشته تن یک مرد و زخمی شدن شش تن از جمله دو فرزند این فرد در حملات خمپاره ای تروریست های آن کشور به چند شهر سوریه خبر داد.

این گزارش به نقل از یک شاهد عینی این حادثه اعلام کرد که در سه حمله خمپاره ای روز چهارشنبه تروریست ها که یکی از آنها به اداره برق ˈحماءˈ اصابت کرد، یک مرد کشته و دو فرزند او به شدت زخمی شدند.

این منبع خبری به سانا گفت: دومین خمپاره در نزدیکی کلیسای انگلیکن به شهرک ˈمهاردهˈ در حومه حماء اصابت کرد که فقط به چند خودروی پارک شده در محل خسارت وارد کرد و سومین آنها نیز با فرود آمدن در حومه این شهرک هیچ تلفات و یا خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

براساس این گزارش، در دو حمله خمپاره ای جداگانه دیگر در حومه دمشق، دو زن در هر یک از محل های اصابت خمپاره به شدت زخمی شدند که به بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

این گزارش همچنین به نقل از یک منبع پلیس سوریه حاکی است که در سه حمله خمپاره ای دیگر که در خیابان های شهر ˈجرمنهˈ و محله های کشکول فرود آمد، یک زن را به شدت زخمی کرد و به منازل مسکونی و یک باب مغازه نیز خسارتی وارد کرد.

این منبع پلیس همچنین از زخمی شدن یک شهروند حمص براثر یک حمله خمپاره ای به یک نانوایی در محله ˈالملائبˈ این شهر خبر داد.

مترجمام**1378**1856
کد N229061

وبگردی