آفتاب

درهای جشنواره سلامت دانش آموزی اول اردیبهشت گشوده می شود

درهای جشنواره سلامت دانش آموزی اول اردیبهشت گشوده می شود

تهران - ایرنا - جشنواره سلامت دانش آموزی به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری کمیسیون ملی یونسکو با نگاه ویژه به دانش آموزان استثنایی از تاریخ اول تا هفتم اردیبهشت سال جاری در برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، جشنواره سلامت دانش آموزان در بخش های پزشکی، تغذیه، ورزشی و فرهنگی هنری در محل برج میلاد برگزار می شود که در حوزه پزشکی برنامه های متنوعی همچون مشاوره تخصصی پزشکی، معاینات تخصصی سلامت، دندانپزشکی، چشم پزشکی، رجیستری کودک خاص، غرفه بیمارستان ها، پانل بحث و گفت و گوی پزشکی میان مردم و متخصصان پیش بینی شده است.

در بخش تغذیه نیز کارشناسان علاوه بر ارزیابی و مشاوره تغذیه، در پانل های تخصصی به سوالات شهروندان پاسخ خواهند داد و آموزش های لازم به همراه مسابقه غذای سالم و بازارچه غذا با مشارکت برندهای معتبر صنایع غذایی و تاکید بر غذای سالم و امنیت غذایی به اجرا درخواهد آمد.

حوزه ورزش جشنواره سلامت دانش آموزان نیز شامل ارزیابی و مشاوره تخصصی، نشست گفت و گوی مردم و صاحبنظران، ارائه نوآوری ها و توانمندی های مدارس منتخب، مشاوره و کارگاه ورزش تطبیقی از جمله گلبال، بوچیا و برایتونیک، اجرای مسابقات ورزشی خواهد بود.

همچنین در این جشنواره، برنامه های توانبخشی متنوعی در زمینه های مشاوره و معاینه تخصصی، پانل تخصصی، غرفه های اختصاصی اوتیسم و اختلالات یادگیری اجرا می شود.

معلمان، مربیان، مشاوران، مراقبان و همچنین دانشجویان، دانش آموزان، پزشکان و درمانگران علاقه مند می توانند از طریق تماس با دبیرخانه جشنواره سلامت دانش آموزی به شماره تلفن 88330032 ، آمادگی خود را برای همکاری در زمینه های مختلف جشنواره اعلام کنند.

علمی (1)**1055**1599
کد N229043

وبگردی