آفتاب
رییس جمهوری در اجتماع مردم چابهار:

اولین قدم توسعه ایجاد محیط امن در یک منطقه است

اولین قدم توسعه ایجاد محیط امن در یک منطقه است

رییس جمهوری اولین قدم توسعه را ایجاد محیط امن در یک منطقه دانست و اظهار کرد: شما مردم اگر مصمم به ایجاد توسعه پایدار در این استان باشید، بی تردید موفق خواهید بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعد از ظهر امروز در ادامه برنامه‌های سفر دولت به استان سیستان و بلوچستان در اجتماع مردم شهرستان چابهار گفت: دولت به استان مرزی و استراتژیک سیستان و بلوچستان به عنوان قلب ارتباط ایران با دنیای شرق و شمال ایران نگاه می‌کند و بندر چابهار نقطه‌ای است که مناطق مختلف شرقی و شمالی و حتی جنوبی این منطقه را به هم متصل خواهد کرد.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه توسعه در یک استان و در یک منطقه تنها به مفهوم ایجاد یک کارخانه، یک مجتمع، یک بندر و یا امکانات اقتصادی صرف نیست، افزود: توسعه لوازمی دارد و باید آن را همه جانبه ببینیم و اگر همه جانبه نبینیم نمی توانیم تعالی و سعادت مادی و معنوی را شاهد باشیم.

روحانی اولین قدم توسعه را ایجاد محیط امن در یک منطقه دانست و اظهار کرد: امروز در این استان اراده مصمم همه اقوام اعم از بلوچ و سیستانی و اعم از زن و مرد و همه طوایف و اقوام و شیعه و سنی را کاملا مشاهده می‌کنم. شما مردم اگر مصمم به ایجاد توسعه پایدار در این استان باشید، بی تردید موفق خواهید بود.

رییس جمهوری با بیان اینکه دولت، نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و بسیج در کنار شما مردم امنیت این سرزمین را مستحکم و پایدار خواهند نمود، تصریح کرد: در کنار امنیت ایجاد رابطه دوستی و محبت، تعاون و همکاری و آنچه که امروز به عنوان ایثار و تعاون و همبستگی و محبت در این استان و منطقه شاهد آن هستیم، شاهد توسعه فرهنگی هستیم و دولت و همه مسئولین کمک خواهند کرد تا این توسعه فرهنگی روز به روز بیشتر و بیشتر شود.

کد N229008

وبگردی