آفتاب

محموله هلال احمر ایران به مردم سیل زده بروندی بزودی ارسال می شود

محموله هلال احمر ایران به مردم سیل زده بروندی بزودی ارسال می شود

تهران - ایرنا - معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر از آمادگی هلال احمر ایران برای احداث مرکز درمانی و ارسال محموله اهدایی به کشور بروندی خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، محمد شهاب الدین محمدی عراقی در دیدار با نماینده رئیس جمهور بروندی در امور کشورهای اسلامی با تاکید بر هماهنگی های لازم برای ارسال محموله اهدایی هلال احمر به مردم سیل زده بروندی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا 2 هفته دیگر تیم هلال احمر ایران همراه با محموله امدادی به کشور بروندی اعزام خواهند شد.

محمدی عراقی تصریح کرد: امیدواریم ارسال محموله اهدایی شروع خوبی برای همکاری های 2 کشور در خصوص فعالیت های بشردوستانه باشد.

عراقی افزود: هلال احمر ایران با توجه به اعلام نیاز کشور بروندی، آمادگی لازم برای احداث مرکز درمانی و بهداشتی در این کشور را دارد و در صورت فراهم شدن شرایط از سوی وزارت امور خارجه بزودی اقدامات لازم در این خصوص صورت می پذیرد.

شریف ماجد عبدالرحمان نماینده رئیس جمهور بروندی نیز در این دیدار با اشاره به رابطه خوب کشور بروندی با جمهوری اسلامی ایران و جمعیت هلال احمر، گفت: با توجه به همکاری صمیمانه ایران در این مدت، بهتر است بر روی عملیاتی شدن برنامه های مشترک 2 کشور برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ما آمادگی کامل برای همکاری در خصوص احداث مرکز درمانی هلال احمر ایران را در کشور خود داریم و امیدواریم این موضوع هر چه زودتر به تحقق بپیوندد.

شریف ماجد عبدالرحمان به قول مساعد هلال ایران مبنی بر ارسال محموله های امدادی به مردم سیل زده کشور بروندی اشاره کرد و گفت: وقوع سیل در کشور ما خسارت زیادی به مردم وارد کرده است و ارسال محموله در این موقعیت کمک بزرگی به مردم کشور خواهد کرد.

اجتمام**3377**1436
کد N228949

وبگردی