آفتاب
با هدف تقدیر صورت گرفت

نامه رییس شورای نظارت بر صداوسیما به ضرغامی

نامه رییس شورای نظارت بر صداوسیما به ضرغامی

رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما طی نامه‌ای به سید عزت الله ضرغامی، از تلاش‌های برنامه سازان راهیان نور در مرکز بسیج رسانه ملی تقدیر کرد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام رییسی طی نامه‌ای به رییس رسانه ملی از تلاش‌های برنامه‌سازان راهیان نور سازمان تقدیر کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس ضرغامی

رییس محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم

اردوهای راهیان نور یک تلاش مقدس و سنت پسندیده ای در مسیر شناساندن عصاره ملت متدین و بصیر جمهوری اسلامی و معرفی مجاهدت ها و دلیر مردی های جوانان این مرز و بوم به نسل های آینده سازانقلاب اسلامی است.

ذره ذره خاک مقدس جبه های نبرد و لحظه به لحظه ی حضور زائرین در میهمانی شهدا عرصه ای بسیار مناسب برای روایت از خود گذشتگی ها و جان نثاری های غیرتمندان پر افتخار سال های حماسه است.

گزارش نماینده شورای نظارت حاکی از برنامه ریزی ها ی منظم و تلاشهای شبانه روزی همکاران بسیج صدا و سیما در روایت صحیح و جذاب این حماسه و گنج تمام ناشدنی بود که مراتب در جلسه 370 مورخه 23 فروردین ماه 93 این شورا مطرح شد.

لذا بدین وسیله تلاش‌های جنابعالی و همکارانتان را در واحد بسیج سازمان صدا و سیما و شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی که در این بیان هنرمندانه نقش بسیار خوبی ایفا کردند ارج می‌نهیم و از خداوند متعال برای شما و همه‌ی خدمتگزاران و خادمین شهدا عزت و سربلندی مسئلت می‌کنم.

سید ابراهیم رییسی

رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما»

انتهای پیام

کد N228845

وبگردی