آفتاب

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارد

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که امروز پیچیده‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات در اختیار این قرارگاه است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار عبادالله عبداللهی در کارگاه آموزشی تجدید ارزیابی دارایی‌ها و نظام اجارات قرارگاه، با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، اظهار کرد: جامعه امروز ما نیاز به کار و تولید ثروت دارد و آنچه برای ما به عنوان یک تکلیف حائز اهمیت است، این است که نه صرفاً در سخنرانی‌ها بلکه در میدان عمل، مدیریت جهادی مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شعار سال را محقق سازیم.

وی افزود: توجه به خوداتکایی مدنظر رهبر معظم انقلاب و اعتماد داشتن به خود تضمین‌کننده موفقیت است و نگاهی به کارهای دیروز و امروز قرارگاه در عرصه‌های مختلف سازندگی کشور مؤید این مطلب است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه "قرارگاه در گرایش‌های مختلف عمرانی و صنعتی جایگزینی مطمئن برای شرکت‌های خارجی شده است"، افزود: بسترهای فراهم شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نه تنها در کل کشور بلکه در خاورمیانه بی‌نظیر است و امروز پیچیده‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات در اختیار قرارگاه است.

بر اساس این گزارش، کارگاه آموزشی تجدید ارزیابی دارایی‌ها و نظام اجارات قرارگاه با حضور مسئولان پشتیبانی و مالی و عاملان ذی‌حساب ستاد قرب و رده‌های تابعه برگزار شد.

انتهای پیام

کد N228768

وبگردی