آفتاب

وحدت نیروهای نظامی و انتظامی، عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

وحدت نیروهای نظامی و انتظامی، عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: وحدت میان نیروهای نظامی و انتظامی یکی از عوامل مهم و موثر در حفظ اقتدار، سربلندی و عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادی ˈ روز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان و پرسنل لشکر 84 لرستان به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین، افزود: اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح در ایران اسلامی نشان از ایمان و اقتدار این نیروها در حفاظت و پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب دارد.

وی با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ویژگی های منحصربفرد نیروهای نظامی است، اظهارکرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری ایران اسلامی، نیرویی متعهد ، مومن و انقلابی است که در پیکره انقلاب اسلامی رشد کرده است.

امام جمعه خرم آباد گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به پروردگار و با بهره گرفتن از قدرت ایمان و اتحاد در دنیا به اقتدار و عزت رسیده است.

وی با تاکید بر توجه ارتش جمهوری اسلامی به فرایض الهی، افزود: ارتش جمهوری اسلامی نیرویی مردمی است که از جامعه جدا نیست، و ملت نیز حامی همیشگی ارتش بوده است.

وی با اشاره به دلاورمردی و رشادت نیروی ارتش جمهوری اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس، گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران زیرامر ولی فقیه و نیروی مخلص نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با خودباوری و ایمان به خدا،حضوری موفق و اثرگذار در عرصه دفاع از کشور و آرمان های انقلاب و نظام داشته است.

وی اظهارکرد: ایستادگی در برابر دشمن،دفاع از میهن و حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از خصوصیات بارز ارتش جمهوری اسلامی است که همین امر موجب موفقیت این نیرو در دو جبهه بزرگ اقتصادی و فرهنگی شده است.

7274/1625/640
کد N228610

وبگردی