آفتاب

"بن کتاب" مبخواهید کلیک کنید

"بن کتاب" مبخواهید کلیک کنید

امسال میزان اعتبار بن‌های کتاب افزایش 20 درصدی داشته است و دانشجویان و طلاب می‌توانند با پرداخت 30 هزار تومان بن‌های اعتباری 60 هزار تومانی دریافت کنند.

به گزارش تسنیم،‌ امیرزاده با اشاره به حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دانشجویان و طلاب برای خرید کتاب گفت: امسال میزان اعتبار بن‌های کتاب افزایش 20 درصدی داشته است و دانشجویان و طلاب می‌توانند با پرداخت 30 هزار تومان بن‌های اعتباری 60 هزار تومانی دریافت کنند.

وی افزود: شرایط ثبت‌نام و ضوابط دریافت بن‌ کتاب نیز بر روی وب‌سایت بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب این اطلاعات به سایت ذکر شده مراجعه کنند.
مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی درباره ارائه بن‌های کتاب به دیگر مصرف‌کنندگان کتاب گفت: در اواخر سال گذشته فراخوان درخواست بن اعتباری کتاب و شرایط آن برای مراکز دانشگاهی، نهادها، حوزه علمیه، مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی، مراکز علمی و فرهنگی، موسسات فرهنگی و هنری، ارگان‌ها و سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و ادارات کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان‌ها، کانون‌های فرهنگی‌وهنری مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیاری از نهادها و مراکز اعلام شده است و در آینده نزدیک درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.
بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

لینک اعلام شده سایت نمایشگاه کتاب برای  ثبت نام بن  :

http://tibf.net
کد N228336

وبگردی