آفتاب

نماینده گرگان: در اجرای فاز دوم هدفمندی باید توزیع منطقی صورت گیرد

نماینده گرگان: در اجرای فاز دوم هدفمندی باید توزیع منطقی صورت گیرد

نماینده مردم گرگان در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو خواهان توجه به پروژه های سد سازی در استان شد و نسبت به کم آبی در این استان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) امامی نماینده مردم گرگان در تذکر شفاهی خود با اشاره به نام گذاری سال جاری، دسترسی به اهداف این نامگذاری را نیازمند تلاش مسوولان دانست.

وی با اشاره به پایین تر بودن میانگین توسعه یافتگی استان نسبت به شاخص کشوری،‌خواهان توجه بیشتر به بودجه های عمرانی شد وگفت: ما از دولت بابت ارائه به موقع بودجه سال گذشته تشکر می کنیم اما می خواهیم زمینه ای فراهم شود که بودجه ها عملیاتی و بدون اتلاف منابع باشد.

امامی با اشاره به آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها، اظهار کرد: دولت باید دراجرای این مرحله دقت کند تا توزیع منطقی صورت بگیرد و فشار کمتری متوجه مردم شود.

نمانیده مردم گرگان همچنین اظهار کرد: غرب استان گلستان دچار بی آبی است، سد هایی که قرار بود عملیات اجرای آن اغاز شود، متوقف شده است و اعتبارات آن ها پرداخت نشده است،‌مردم از این نظر تحت فشار هستند.

امامی در پایان، از دولت به خاطر تعیین مرزهای آبی و خاکی این استان تشکر کرد و از وزیر فرهنگ خواست تا تعیین سرانه‌ی فرهنگی و پرداخت آن به استان ها را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام

کد N228210

وبگردی