آفتاب
پیرموذن:

وزرای کنونی نباید به جهت سوء مدیریت وزرای پیشین مورد سوال قرار گیرند

وزرای کنونی نباید به جهت سوء مدیریت وزرای پیشین مورد سوال قرار گیرند

تلاشگران عرصه فرهنگ باید در کنار جهادگران عرصه اقتصاد یعنی کارآفرینان، کارگران، کشاورزان و کارمندان به جد مورد حمایت و ستایش قرار گیرند.

نماینده مردم اردبیل تاکید کرد: وزرا باید به خاطر قصور در مسئولیت مورد سوال قرار گیرند نه به جهت سوء مدیریت وزرای پیشین.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور طی سخنانی اظهار داشت: امروز حقیقت و حقانیت حرکت و اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران به نحوی عملی بر عموم جهانیان چندان روشن گشته که گمان نمی‌رود احدی بتواند چهره نیکوی ایران اسلامی را مخدوش جلوه دهد.

نماینده مردم اردبیل پالایش فرهنگ عمومی و رفع موانع فرهنگی و توجه به جوانان و حاشیه‌نشینان را امری بسیار ضروری توصیف کرد وافزود: حاشیه شهرهای ایران که از توزیع نامناسب ثروت در کشور حاصل شده نیازمند شخصیت‌دهی به حاشیه نشینان هستند.

وی با بیان اینکه مسکن مهر تنها ملقمه‌ای از آجر و سیمان و آهن نیست، خواستار توجه به مواردی همچون بهداشت و آموزش و سایر امکانات جانبی در کنار مسکن مهر شد.

پیرموذن تاکید کرد: تلاشگران عرصه فرهنگ باید در کنار جهادگران عرصه اقتصاد یعنی کارآفرینان، کارگران، کشاورزان و کارمندان به جد مورد حمایت و ستایش قرار گیرند.

وی همچنین اظهار داشت: هموطنان دارا با نه گفتن به یارانه‌ها به یاری هم‌میهنان نیازمندمان بشتابند.

نماینده مردم اردبیل با ابراز نگرانی از افزایش خطر استعمال مواد مخدر و افزایش بی‌رویه آسیب‌های اجتماعی در کودکان، ‌نوجوانان و جوانان صاحب‌نظران را برای حل این معضل به کمک طلبید و گفت: صاحب‌نظران خود را به ناشنوایی نزنند.

پیرموذن در ادامه سخنان خود همچنین تاکید کرد: فرهنگ دینی و مدنی پیشینه‌دار ایران زمین را به خاطر یک جنازه زیر سوال نبرید و به وصیت ریچارد فرای جامع عمل بپوشانید.

وی همچنین از قوه قضاییه خواست که در اسرع وقت به پرونده‌های بابک زنجانی و بدهکاران خیانت پیشه بانکی رسیدگی کند.

وی در پایان تصریح کرد: وزرا به خاطر قصور در مسئولیت مورد سوال قرار گیرند نه به جهت سوء مدیریت وزرای پیشین.

کد N227981

وبگردی