آفتاب

دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه عمل اسلامی لبنان با سفیر ایران

دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه عمل اسلامی لبنان با سفیر ایران

دبیر و اعضای شورای مرکزی جبهه عمل اسلامی لبنان با غضنفر رکن‌آبادی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سفیر ایران در بیروت در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فتحی یکن دبیرکل سابق این جبهه و با اشاره به تحولات لبنان و جهان اسلام به ویژه قضیه فلسطین، بر نقش ارزنده علما و نخبگان سیاسی و مذهبی در به شکست کشاندن توطئه‌های رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن تاکید کرد.

رکن‌آبادی اظهار کرد: برنامه‌های دشمنان مقاومت برای ساقط کردن دولت سوریه به عنوان یکی از ارکان اصلی جبهه مقاومت، به شکست انجامیده و هر روز شاهد پیروزی‌های بیشتر سوریه در مقابله با تروریست‌ها هستیم.

شیخ زهیر جعید دبیرکل این جنبش نیز در این دیدار با تشکر از حمایت‌های ایران از مظلومین جهان به ویژه فلسطین، گفت: با وجود همه فشارهایی که به خاطر حمایت از مسائل اصلی جهان اسلام بر ایران وارد شده و می‌شود، امروز ایران به جایگاه رفیعی در منطقه رسیده است و ما نیز از اینکه در کنار ایران و محور مقاومت هستیم افتخار می‌کنیم.

در این دیدار کامل الرافعی، عبدالناصرالجبری، شیخ بلال سعید شعبان، شیخ هاشم منقاره، شیخ شریف توتیو، عبداله التریاقی و سالم فتحی یکن از اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل منطقه و لبنان پرداختند.

اعضای شورای مرکزی جبهه عمل اسلامی ضمن محکوم کردن اقدامات گروه‌های تروریستی تکفیری هدایت شده از جانب رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم بیگناه، نقش علمای جهان اسلام را در جهت روشنگری نسبت به این گروه‌ها و نیز تقویت وحدت اسلامی برجسته و مهم دانستند و بر آمادگی برای ایفای نقش تاکید کردند.

انتهای پیام

کد N227971

وبگردی