آفتاب
برای بازدید از 6 شهر ایران؛

بازرسان کنفدراسیون 7 اردیبهشت به ایران می‌آیند/بررسی میزبانی جام ملت‌ها

بازرسان کنفدراسیون 7 اردیبهشت به ایران می‌آیند/بررسی میزبانی جام ملت‌ها

فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2019 اعلام آمادگی کرده که در همین راستا 6 شهر برای برگزاری این رقابت‌ها به AFC معرفی شده است.

بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسبا برای بازدید از امکانات 6 شهر ایران جهت میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2019 به ایران می‌آیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا 7 اردیبهشت به ایران می آیند تا از امکانات فرودگاهی،هتل، زمین های تمرین و وزشگاه های شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اصفهان و تبریز بازدید کنند.

فدراسیون فوتبال ایران از مدت‌ها قبل برای میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2019 اعلام آمادگی کرده که در همین راستا 6 شهر فوق برای برگزاری این رقابت‌ها به AFC معرفی شده است.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص رقیبان ایران برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 گفته است رقیب اصلی ما امارات است و بازرسان AFC پس از بازدید امکانات این کشور به ایران می آیند. البته عربستانی‌ها نیز خود را به عنوان میزبان این رقابت‌ها معرفی کرده‌اند و از این موضوع مطمئن هستند، اما معتقدم که نباید این صحبت آنها را چندان جدی گرفت.

آبان‌ماه امسال میزبان دور بعدی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 از سوی AFC مشخص خواهد شد.

کد N227867

وبگردی