آفتاب

از صادق زیباکلام چه سوالی دارید؟

از صادق زیباکلام چه سوالی دارید؟

صادق زیباکلام یک استاد علوم سیاسی است و در ایران یکی از معروف ترین هاست.

به گزارش خبرآنلاین، البته معروفیت زیباکلام بیشتر مرهون سخنرانی ها و اظهار نظرهای جنجالی اش است. گاهی از آیت الله مصباح دفاع می کند ( ایـــنـــجـــا ) و گاهی به دنبال خط قرمز چهارشنبه سوری می گردد ( ایـــنـــجـــا ). یک روز به جیش العدل نامه می نویسد ( ایـــنــجـــا ) و یک روز از مردم اوکراین عذرخواهی می کند( ایــنــجــا ).

زیباکلام همچنین استاد مناظره های جنجالی هم هست. در مناظره ای که با خسروپناه داشت گفت که دشمنی با آمریکا چه منفعتی برای ما داشته است.(ایـــنـــجــا)

زیباکلام تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری هرجا که می رفت از روحانی دفاع می کرد. به شهرستان ها می رفت، سخنرانی می کرد و خود را به آب و آتش می زد تا روحانی رای بیاورد. اما بعد از این که روحانی رای آورد از عملکرد دولت او انتقاد کرد.

زیباکلام اسلوب خود را دارد و در چهارچوب عقاید خودش عمل می کند. اما رفتار و موضع گیری های او مورد توجه افکار عمومی است. از آنجایی که اکثر اخباری که به نقل از او در خبرآنلاین چاپ می شد با نظرات بسیار زیاد کاربران مواجه می شد تصمیم گرفتیم که از او بخواهیم تا پاسخ کاربران خبرآنلاین را بدهد. بنابر این کاربران خبرآنلاین می توانند سوالات خود را از صادق زیباکلام در زیر همین مطلب درج کنند تا با او در میان بگذاریم و او هم پاسخ بدهد.

2929

 

 

کد N227800

وبگردی