آفتاب

طرح اصلاح برخی قوانین در راستای حمایت از تولید در کمیسیون انرژی تصویب شد

طرح اصلاح برخی قوانین در راستای حمایت از تولید در کمیسیون انرژی تصویب شد

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون انرژی از تصویب طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید در این کمیسیون خبر داد

ˈنادر فریدونیˈ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (سه شنبه) این کمیسیون اظهار داشت: گزارش طرح یک شوری اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی با حضور کارشناسان و مسئولین دولتی، نماینده مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی به این گزارش رسیدگی کرد و کمیسیون حمایت از تولید به عنوان کمیسیون اصلی این گزارش را بررسی می کند.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه مقرر شد اعضا از هر سه هفته کاری روزهای دوشنبه هفته دوم جلساتی در بیرون از تهران و در مراکز تولیدی داشته باشند و مسائل مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

وی یادآور شد: اعضا روز گذشته در محل سد لتیان که تامین بخشی از آب و برق تهرن از طریق آن صورت می گیرد، حضور یافتند و در جریان مسائل آن قرار گرفتند.

بر اساس اظهارات این عضو کمیسیون انرژی مجلس، در حال حاضر میزان آب این سد به یک سوم حجم مخزن آن رسیده است.

نماینده مردم فیروز آباد در مجلس همچنین گفت: در جلسه امروز همچنین مقرر شد اعضای کمیسیون روزهای پنج شنبه هفته سوم کاری از پروژه های نفت و گاز بازدید کنند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گیرند.

سیام(4)**2021**1449
کد N226694

وبگردی