آفتاب

قاضی‌پور و نعمتی سوال از وزیر ارشاد را به صحن مجلس می‌برند

قاضی‌پور و نعمتی سوال از وزیر ارشاد را به صحن مجلس می‌برند

به دلیل حضور نیافتن وزیر ارشاد در کمیسیون فرهنگی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان؛ قاضی‌پور و نعمتی نمایندگان ارومیه و اسدآباد خواستار مطرح شدن سوال خود در صحن علنی مجلس شدند.

سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: طبق قانون اگر وزیر به کمیسیون نیاید و به سوالات نمایندگان پاسخ ندهد، نمایندگان می‌توانند تقاضای مطرح شدن سوال‌شان در صحن علنی را داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که آقای جنتی با هیات دولت به استان سیستان سفر کرده بودند به کمیسیون نیامدند و عذرخواهی کردند که در نهایت آقایان قاضی‌پور و نعمتی درخواست کردند سوال‌شان در صحن علنی مطرح شود. چهار سوال‌کننده دیگر نیز پذیرفتند پاسخ سوال‌شان در جلسه بعدی ارائه شود.

وی ادامه داد: جلسه امروز کمیسیون با حضور آقای ملک‌احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار شد و ایشان مشکلات این نهاد در سال 93 را مطرح کردند.

نماینده مردم گرگان همچنین گفت:‌ در ادامه جلسه در جهت پیگیری نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری قرار بر این شد که عده‌ای از صاحب‌نظران فرهنگی به جلسات کمیسیون دعوت شوند و از نظرات‌شان استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد N226661

وبگردی