آفتاب

آیت الله نوری همدانی از صادر نکردن روادید برای نماینده ایران در سازمان ملل انتقاد کرد

آیت الله نوری همدانی از صادر نکردن روادید برای نماینده ایران در سازمان ملل انتقاد کرد

قم- ایرنا- آیت الله ˈحسین نوری همدانیˈ از مراجع تقلید با انتقاد از قلدری آمریکا برای صادر نکردن روادید نماینده ایران در سازمان ملل گفت: آمریکا از تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی ایران کینه به دل دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه،وی روز سه شنبه در دیدار با جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید در برابر دشمن محکم و استوار بایستیم و لحظه ای شانه خالی نکنیم، چرا که نرمش در برابر دشمنان به ضرر انقلاب و کشور خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که اگر انسان ایمان و عقل را توامان داشته باشد به جهان بینی خواهد رسید به مساله سکولار اشاره کرد و گفت: در اسلام چیزی به نام سکولار وجود ندارد، بلکه این عنوان برگرفته از فکر غربی ها و برای انحراف جوانان است.

به گزارش ایرنا، پس از اتمام دوره نمایندگی ˈمحمد خزاعیˈ سفیر ایران در سازمان ملل متحد، ˈحمید ابوطالبیˈ بعنوان سفیر جدید کشورمان در این سازمان معرفی شد.

بدنبال معرفی ابوطالبی، در پی فضاسازی رسانه ای یک شبکه خبری آمریکایی، ابتدا سنای آمریکا در 7 آوریل /18 فروردین/ و سپس مجلس نمایندگان در 10 آوریل/21 فروردین/ با تصویب قانونی با ورود سفیر پیشنهادی ایران در سازمان ملل به خاک این کشور مخالفت کردند.

550/
کد N226643

وبگردی