آفتاب
اردیبهشت ماه برگزار می‌شود؛

همایش مرکز بسیج قوه قضاییه با محوریت شعار سال 93

همایش مرکز بسیج قوه قضاییه با محوریت شعار سال 93

مرکز بسیج قوه قضائیه در راستای تحقق شعار امسال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری همایشی با این محوریت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شورای عقیدتی و سیاسی مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری 24 فروردین ماه سال جاری به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین بابایی، مدیر شورای عقیدتی و نظارت مرکز بسیج قوه قضاییه و سایر مسئولان ذی‌ربط تشکیل جلسه داد.

در این جلسه حجت‌الاسلام بابایی به تبیین شعار امسال و نقش بسیجیان در تحقق آن پرداخت و گفت: نامگذاری مقام معظم رهبری هوشمندانه و تحقق آن موجب سلامت و پیشرفت جامعه در همه ابعاد خواهد شد.

وی افزود: عناوین هر سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری می‌شود، راهبردهایی است که هر سال متناسب با شرایط جامعه، نیاز کشور و میزان پیشرفت کار به صورت هوشمندانه به تعقیب اهداف خاصی در جهت ارتقاء و پیشرفت کشور (در همه ابعاد و جوانب) می‌پردازد؛ بنابراین مناسب است بسیجیان با افزایش آگاهی، اهتمام و تلاش خود با تبعیت از فرامین معظم‌له و همکاری بیشتر در این مسیر پیش قدم و اثرگذار باشند.

مدیر شورای عقیدتی و نظارت مرکز بسیج قوه قضاییه ادامه داد: چنانچه قرار باشد این راهبردها به طور مطلوب و کامل محقق شوند، اولا باید مجموعه اجزای این سامانه و رابطه بین آنها به طور همزمان مورد توجه قرار گیرند و ثانیا ارکان حکومت و ملت نیز همگام با رهبری معظم در این مسیر گام برداشته و نقش خود برای تحقق اهداف مورد نظر را به درستی ایفا نمایند؛ بنابراین برای دست یافتن به اهداف مذکور، باید قبل از هر چیز مسئولیت متقابل هر دو بخش - مردم و ملت - در این زمینه کاملا تبیین، تعریف و تصریح شود.

حجت‌الاسلام بابایی تهیه و تسهیل مقدمات بسترسازی و راهبردهای مناسب برای اجرایی شدن و تحقق اهداف عالیه شعار سال را منوط به هم‌اندیشی و همکاری تمامی دستگاه‌ها، مسئولان و مردم دانسته و تلاش مضاعف بسیجیان را تا دستیابی به شرایط مطلوب خواستار شد و اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند، دستیابی به این مهم در گرو عزم ملی و همت جهادی مردم و نیز مدیریت جهادی مسئولان است.

بر اساس این گزارش، همایش رده‌های شورای عقیدتی و نظارت مرکز بسیج قوه قضاییه با محوریت شعار امسال، دهم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن هفتم تیر ساختمان مرکزی قوه قضائیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N226266

وبگردی