آفتاب
پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد:

اتفاقات امروز مجلس در جریان سوال از وزیر نفت روز بدی را رقم زد

اتفاقات امروز مجلس در جریان سوال از وزیر نفت روز بدی را رقم زد

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکید کرد که امروز روز بدی برای کل مجلس بود و متاسفانه همکاران ما در جبهه پایداری کارنامه درخشانی را از خود به جای نگذاشتند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به سوال رسایی به نمایندگی از وی، حسینیان و زارعی نمایندگان تهران از وزیر نفت در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مطرح شد، گفت: امروز روز بدی برای کل مجلس و همکاران ما در جبهه پایداری بود. البته در مقابل اعضای فراکسیون رهروان ولایت کارنامه درخشانی را در حمایت از وزیر نفت از خود به جای گذاشتند.

وی افزود: فراکسیون رهروان ولایت فراکسیون حزبی نیست، این فراکسیون سیاسی است و متشکل از جمعی از اصلاح‌طلبان، افراد مستقل و اصولگرایان معتدل است که رویکرد خود را در جلسه علنی امروز و در جریان سوال از وزیر نفت نشان داد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه همه باید برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنیم، گفت: در شرایطی که مقام معظم رهبری بر لزوم عدم وابستگی به نفت تاکید دارند آقای زنگنه تمامی تلاش‌ها را برای تحقق این منویات به کار می‌گیرند.

وی ابراز عقیده کرد:‌ در همین شرایط شاهد بودیم که امروز با حب و بغض و منافع جناحی از ایشان سوالی را مطرح کردند. آنها به دنبال منافع شخصی بودند. این در حالی است که ما نمایندگان در قبال عملکردمان مسئول هستیم و باید پاسخ بدهیم.

پیرموذن ابراز امیدواری کرد که 1300 سوالی که از وزرا پرسیده می‌شود مورد تجدیدنظر قرار گیرد، سوالاتی که جز تضعیف مجلس و ایجاد شکاف بین قوا چیز دیگری برای کشور ندارد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در پایان بر لزوم انسجام ملی و بها دادن به فرهنگ تاریخ‌ساز کشور تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N226160

وبگردی