آفتاب
دیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده شهدا مطرح شد؛

شهدا متعلق به فرد، گروه، حزب و جناحی نیستند

شهدا متعلق به فرد، گروه، حزب و جناحی نیستند

سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه استان قم به همراه حجت الاسلام خدابنده لو، مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، با خانواده شهیدان جان شهریاری، کبیری و کارکوب زاده دیدار و گفتگو کردند.

ایلنا: سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به همراه جمعی از معاونین سپاه استان قم با سه خانواده شهید در قم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه استان قم به همراه حجت الاسلام خدابنده لو، مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، با خانواده شهیدان جان شهریاری، کبیری و کارکوب زاده دیدار و گفتگو کردند.

سردار مهدوی نژاد در این دیدارها با بیان اینکه، یقینا شهدا برای اسلام و انقلاب فداکاری کردند، اظهار داشت: امنیت و آسایشی که امروز در آن زندگی می‌کنیم و عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه، سال 93، سالی است که با عنایت خاصه حضرت زهرا(س) آغاز شده، گفت: راه شهدا بر گرفته از مکتب عاشورا و آقا اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در ادامه افزود: وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم و امانتدار خوبی باشیم و بار امانتی که به دوش ما گذاشتند به صاحب اصلی آن برسانیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا کمتر از دیدار و زیارت شهید نیست و من و همکاران باید افتخار کنیم که خادم خانواده شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: حفظ یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا باید در این زمینه تلاش فراوانی صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 17علی بن ابی طالب(ع) نیز در این دیدارها اظهار داشت: امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دین و اسلام است، هر چه بیشتر این برنامه ها ترویج شود، اسلام ترویج شده است.

حجت الاسلام خدابنده لو افزود: شهدا متعلق به فرد، گروه،حزب و جناحی نیستند، همانگونه که اسلام متعلق به یک قوم و گروه نیست.

وی با بیان اینکه تکریم شهدا، تکریم خودمان است، اظهار داشت: پذیرای شهدا خود خداوند است و برگزاری چنین برنامه هایی در راستای زدوده شدن زنگارها از قلب و جان ماست.

 

کد N225846

وبگردی