آفتاب

استاندار سیستان و بلوچستان: وحدت مهم ترین ویژگی استان است

استاندار سیستان و بلوچستان: وحدت مهم ترین ویژگی استان است

زاهدان -ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان از وحدت موجود در بین مردم به عنوان مهم ترین ویژگی و سرمایه این استان یاد کرد و اظهار داشت: این مهم نفوذ و رسوخ دشمن را ناممکن کرده است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ˈعلی اوسط هاشمیˈ روز دوشنبه در آیین دیدار و گفت و گوی رییس جمهوری با مردم زاهدان در ورزشگاه 17 شهریور این شهر افزود: وحدت مردمان سیستان و بلوچستان ریشه در خویشاندوی آنها داشته و در قلب آن ها جاری است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و ارتباط صمیمی و خوب مردم این استان با یکدیگر موجب شده تا امکان رخنه در صفوف بهم پیوسته و فشرده آنها از سوی دشمن وجود نداشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اجتماع گسترده مردم زاهدان برای استقبال از رییس جمهوری گفت: این اجتماع نشان از عشق و علاقه مردم این استان به نظام و رییس جمهوری و دولتمردان دارد که دل در گرو خدمت دارند.

هاشمی با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید مطابق با خواست مردم است و موجی از امید را در دل آن ها جاری ساخته، گفت: امروز همگان به فردایی توام با امید دل بسته اند.

وی با اشاره به انباشت ظرفیت هایی که در استان پهناور سیستان و بلوچستان هنوز مورد استفاده قرار نگرفته اند، گفت: امیدواریم در چهار سال فعالیت این دولت بتوان استان را متحول ساخت.

استاندار اظهار امیدواری کرد: سفر رییس جمهوری در رشد و توسعه استان موثر و مفید واقع شده و پیشرفت و توسعه را برای مردمان این خطه به ارمغان بیاورد.

7392/2729/ 330
کد N225763

وبگردی