آفتاب

نماینده مردم نطنز در مجلس: اقتصاد مقاومتی پاسخی به تحریم ها است

نماینده مردم نطنز در مجلس: اقتصاد مقاومتی پاسخی به تحریم ها است

تهران – ایرنا – نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضت گونه نیست بکه اقتصاد صرف جویانه و پاسخی به تحریم ها است.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، محمد فیروزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: اقتصاد مقاومتی، مقاوم سازی جامعه ایران در مقابل هجمه های نظم سلطه است.

وی یادآور شد: رهبرمعظم انقلاب با عنایت به هجمه های سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی نظام استکبار به جمهوری اسلامی ایران، به خوبی به این نکته واقف هستند که آمریکا در چند دهه گذشته چه ظلم هایی که بر نظام جمهوری اسلامی وارد آورده اند که این ظلم ها شامل جنگ 8 ساله و تقدیم بیش از هزاران شهید، ایجاد ناآمنی در استان های کشور، انجام ترورهای کور و هسته ای و قطعنامه های بی هویت اروپا و تحریم های ظالمانه که تحت تحریم های هوشمند یاد می شود، است و همگی می تواند هر نظامی را به غیر از نظام جمهوری اسلامی که متکی بر نظام مردم سالاری دینی است، زمین گیر کند.

نماینده مردم نطنز یادآور شد: آخرین هجمه ها، تحریم های نفتی و بانکی بوده که پاسخ به این تحریم ها، اقتصاد مقاومتی است؛ اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضت گونه نیست بلکه اقتصاد صرفه جویانه است به شرط آنکه صرفه جویی در پوست و خون مسوولان و مردم به مثابه یک فرهنگ نهادینه شود.

ادامه دارد..

سیام**1058**1572
کد N225744

وبگردی