آفتاب
با نمایش عکس در شورای امنیت/

سناریوی جدید غرب علیه سوریه به کارگردانی فرانسه آغاز شد

سناریوی جدید غرب علیه سوریه به کارگردانی فرانسه آغاز شد

اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز سه شنبه در جلسه ای پشت درهای بسته به تماشای عکس هایی از تحولات سوریه و افراد شکنجه شده در این کشور می نشینند.

به گزرش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتد پرس، مجموعه ای برگزیده از 55 هزار عکس دیجیتال که مربوط به شکنجه افراد در سوریه است امروز در شورای امنیت سازمان ملل به نمایش درمی آید تا حقایقی جدید از وضعیت این کشور را نشان دهد.

بر اساس ادعای مقامات غربی این عکس ها متعلق به افرادی است که توسط نظام سوریه مورد شکنجه قرار گرفته اند.

جلسه امروز شورای امنیت به میزبانی فرانسه انجام می شود. فرانسه کشوری است که از آغاز بحران سوریه بصورت علنی در صف حامیان شورشیان قرار گرفت و حتی رهبری کشورهای اروپایی برای ارسال جنگ افزار و حمایت از تروریست های اعزامی به سوریه را نیز بر عهده داشت.

فرانسه به همراه انگلیس و آمریکا تاکنون چندین بار پیش نویس قطعنامه هایی را برای محکوم کردن نظام سوریه در شورای امنیت ارائه کرده اما مخالفت روسیه موجب شده تا این پیش نویس ها راه به جایی نبرند.

اکنون گویا فرانسه با به نمایش گذاشتن این تصاویر درنظر دارد تا از لحاظ عاطفی بر روی اعضای شورای امنیت تاثیر گذاشته و به عبارتی با استفاده از قدرت تصویر به خواسته خود که همان موضع گیری شورای امنیت علیه سوریه است دست پیدا کند.

نمایش این عکس ها در حالی که دولت و ارتش سوریه تا حدودی دست برتر را در تحولات این کشور دارند نشان می دهد که غرب درصدد است تا جنگ روانی جدید علیه "بشار اسد" و نظام روسیه آغاز کرده و بدین ترتیب موضع شورشیان را در داخل این کشور مستحکم کند.

کد N225640

وبگردی