آفتاب

انتقاد زنگنه از طرح موضوع حاشیه ای در مجلس /اینکه پول خودمان را با خواهش بگیریم عزت نیست

انتقاد زنگنه از طرح موضوع حاشیه ای در مجلس /اینکه پول خودمان را با خواهش بگیریم عزت نیست

تهران - ایرنا - وزیر نفت با انتقاد از طرح یک موضوع حاشیه ای در صحن مجلس گفت: با این کار 40 میلیون نفر از موضوع مطلع شدند در حالی که وقتی در سایت ها منتشر شده بود حداکثر 100 هزار نفر آن را خوانده بودند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا «بی‍ژن نامدار زنگنه» که برای پاسخ گویی به سوال «حمید رسایی»، «علی اصغر زارعی» و «روح الله حسینیان» نمایندگان تهران شمیرانات ری و اسلامشهر امروز سه شنبه در صحن مجلس حضور یافته بود به دفاع از اظهارات خود پرداخت.

وی درباره اظهاراتش مبنی بر اینکه یک وزیر دولت قبل به امارات رفته و با خود پول به کشور آورده است گفت: در جلسه ای که در بزرگداشت شهید تندگویان برگزار شد موضوع را مطرح کردم و گفتم که با شعار نمی شود کشور را اداره کرد بلکه باید با شعور و خرد پیش برد.

زنگنه با تاکید بر اینکه در این سخنرانی به پرهیز از افراطی گری تاکید داشته است افزود: در آن جلسه گفتم که روزگاری امیر قطر به پارس جنوبی ایران و تاسیسات نفتی ایران قبطه می خورد و ما امروز باید کاری کنیم که دیگران قبطه ما را بخورند.

زنگنه تاکید کرد: من نگفتم که وزیر پیشین پول قرض گرفته اما اینکه برای پول خودمان خواهش کنیم آیا عزت است؟ وزیر نفت با بیان اینکه نمایندگان سوال کننده وی را به سیاه نمایی متهم می کنند افزود: سیاه نمایی وقتی است که چیزی سفید باشد و ما بگوییم سیاه است.

وی افزود: می گویند که چرا واقعیت را بیان کردی و در سایت ها منعکس شد؛ اما شما که سوال را اینجا مطرح می کنید چهل میلیون نفر مطلع می شوند در حالی که در سایت ها حداکثر 100 هزار نفر خوانده بودند.

خبر در حال تکمیل است.

سیام(3) ** 2025** س.ق ** 1418
کد N225453

وبگردی