آفتاب

نماینده جهاد اسلامی خواستار وحدت مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد

نماینده جهاد اسلامی خواستار وحدت مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد

تهران- ایرنا- ˈناصر ابوشریفˈ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و قدس اشغالی از خطر حتمی فراروی مساله فلسطین به دلیل مشغول بودن کشورهای عربی به بحران های داخلی حکایت دارد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری ˈ فلسطین الیومˈ، ابوشریف در گفت وگو با این پایگاه خبری افزود: متاسفانه فضا برای دست اندازی های مجدد رژیم صهیونیستی به باقیمانده حقوق فلسطینی ها مساعد است.

ابوشریف ادامه داد: هم اکنون مسلمانان، اعراب و جنبش های اسلامی غرق در مشکلات خود هستند و این امر فرصت مناسبی را برای تشدید تجاوزهای رژیم صهیونیستی به حقوق فلسطینیان فراهم کرده است.

ابو شریف در خصوص توقف مذاکرات سازش و تلاش های جاری برای احیای آن گفت:مذاکره کننده فلسطینی متوجه شده است که علیه حقوق خود مذاکره می کند نه برای استرداد آن .

وی مذاکرات سازش را احمقانه و بخشی از طرح دشمن صهیونیستی برای اجرا و مشروعیت بخشی به طرح هایی که نمی تواند آن را اجرایی کند و همچنین دستیابی به وقت بیشتر برای اجرای توطئه های اشغالگرانه صهیونیست ها دانست و تاکید کرد که آنها در پی یافتن راه حل نیستند.

ابوشریف با درخواست از تمامی فلسطینیان برای رسیدگی به پرونده های ملی سر یک میز مذاکره، بر ضرورت توافق درباره برنامه سیاسی مبارزاتی واحد در مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی جنگ جنین گفت: قهرمانی فلسطینیان حکایتی پایان ناپذیر است مردم شجاع فلسطین از ابتدای طرح صهیونیستی غرب با کمترین امکانات با رژیم صهیونستی مبارزه و در برابر آن مقاومت کردند وحماسه هایی همچون حماسه جنین آفریدند.

وی بار دیگر به مسلمانان جهان هشدار داد که سرگرم بودن آنها به مسائل داخلی و مشکلات خود وغافل شدن از مسجد الاقصی و قدس، خواسته اصلی صهیونیست هاست و فرصت را برای ازسرگیری تجاوزها به مسجد الاقصی فراهم می کند.

ابوشریف، مسلمانان، اعراب و فلسطینی ها را از غفلتی که به عملی شدن توطئه های شوم رژیم اشغالگر قدس منجر شود، برحذر داشت.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی درصدد برافراشتن پرچم خود در مسجد الاقصی و برپایی معبد موهوم هیکل در آن است.

مترجمام** 1453 *1446
کد N225063

وبگردی