آفتاب

فرمانده نیروی زمینی ارتش:ارتش از لحاظ تسلیحاتی هیچ مشکلی را احساس نمی‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش:ارتش از لحاظ تسلیحاتی هیچ مشکلی را احساس نمی‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رونمایی از دستاوردهای مختلف در حوزه صنایع دفاعی خاطر نشان کرد: امروز با توجه به قابلیت‌هایی که در صنعت دفاعی کشور وجود دارد به لحاظ تسلیحاتی هیچ مشکلی را احساس نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی زمینی در جمع خبرنگاران با اشاره به توان رزمی ارتش خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که همواره در دستور کار ارتش قرار دارد حفظ و آمادگی رزمی است. همواره توجه به آمادگی رزمی در آموزش‌های صورت گرفته در پادگان‌ها توسط فرماندهان ارتش مورد توجه ویژه‌ای قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: من به عنوان یک سرباز به ملت ایران این وعده را می‌دهم که ارتش از استحکام و قابلیت‌های بالایی زمین، هوا و دریا برخوردار است و به لطف خدا با توجه به قابلیت‌هایی که امروز در صنعت دفاعی وجود دارد به لحاظ تسلیحاتی هیچ مشکلی در ارتش مشاهده نمی‌شود.

پوردستان در ادامه با یادآوری دستاوردهای اخیر ارتش در حوزه‌های زرهی و دفاع زمینی به سلاح شش لول محرم اشاره کرد و گفت: یکی از قابلیت‌هایی که این سلاح از آن برخوردار است، شلیک 2 هزار تیر در دقیقه است. امروز ایران جزو معدود کشورهایی قرار گرفته است که از این سلاح برخوردار است.

وی با اشاره به رونمایی از زره مایع در ارتش خاطر نشان کرد: زره مایع یکی از تجهیزاتی است که در صنعت دفاعی کشور انقلابی ایجاد کرده است. امروز زره مایع این قابلیت را دارد که وزن جلیقه ضدگلوله را به یک دهم تقلیل دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به دستاوردهای ارتش در حوزه تعلیم و آموزش اشاره کرد و گفت: امروز گام‌های بلندی در این حوزه برداشته شده است. ما هفته آینده طی مراسمی در دانشگاه افسری شاهد فارغ‌التحصیلی تعداد 80 نفر خلبان بالگرد و 40 نفر مسئول فنی خواهیم بود. به لطف خدا امروز برخلاف سالیان گذشته که نیروهای ما در کشورهای خارجی آموزش می‌دیدند امروز نیروها در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی داخلی آموزش‌های لازم را می‌گذرانند.

پوردستان در پایان با اشاره به فارغ‌التحصیلی خلبانان بالگرد از مرکز آموزشی نیروی زمینی خاطر نشان کرد: امروز این مرکز ظرفیت پشتیبانی آموزش‌های خلبانی را برای کشورهای دوست و مسلمان دارد.

انتهای پیام

کد N225043

وبگردی