آفتاب
در ادعایی مضحک

منافقین بغداد را متهم به سرقت مقادیری چسب چوب کرد

منافقین بغداد را متهم به سرقت مقادیری چسب چوب کرد

گروهک تروریستی منافقین در اقدامی تکراری، ادعا کرد دولت عراق اقدام به سرقت اموال آنها می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شورای ساختگی ملی مقاومت وابسته به منافقین در اقدامی تکراری و مضحک، بار دیگر دولت و ارتش عراق را به سرقت اموال ساکنین کمپ لیبرتی متهم کرد.

این شورا در بیانیه خود با اعلام اینکه نیروهای تحت امر نخست وزیری عراق از ورود اقلام تاسیساتی به داخل کمپ لیبرتی جلوگیری می کنند، مدعی شده است که آنها پس از چند روز این کالاها را به سرقت می برند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، اما آنچه منافقین مدعی سرقت آن می‌باشند شامل چسب پی وی سی، رنگ، فرچه رنگ، تیغ اره و مته دریل، چرخهای لیفتراک، چسب چوب، بتونه سنگی، چسب قوام و روغن ژنراتور است.

چند ماه پیش نیز همین شورا در بیانیه ای مدعی شده بود که ماموران نخست وزیری عراق اقدام به سرقت مقادیری کارتن کفش، جوراب، حوله، دستکش و کولر آبی از پادگان اشرف کرده اند.

به نظر می رسد جدیت نخست وزیر و دولت عراق در اخراج این گروهک تروریستی و همکاری همه جانبه با سازمان ملل برای انتقال منافقین از عراق، جای هیچ بهانه ای را برای سران این گروهک تروریستی باقی نگذاشته است و آن‌ها به ناچار برای بیان ادعای حقوق بشری دروغین خود روی به بیان چنین مطالب مضحکی آورده اند.

انتهای پیام

کد N224734

وبگردی