آفتاب
در آستان ورود روحانی به زاهدان

بیانیه مشترک مسئولان استان سیستان و بلوچستان درباره سفر رئیس‌جمهور

بیانیه مشترک مسئولان استان سیستان و بلوچستان درباره سفر رئیس‌جمهور

نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان، امام جمعه اهل سنت زاهدان و مجمع نمایندگان استان به مناسبت سفر رئیس‌جمهور به این استان که قرار است از امروز آغاز شود، بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است:

«خداوند منان را شاکریم که مردم شریف و میهمان نواز سیستان و بلوچستان مفتخر به میزبانی کاروان تدبیر و امید به هدایت اندیشمند و فاضل جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری هستند.

اکنون در آستانه این سفر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، از عموم مردم صبور و هوشمند استان دعوت می شود تا در حماسه شکوهمند استقبال و مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور مردمی خود حضور به هم رسانند.

امید است سفر دکتر روحانی به سرزمین مرزداران غیور، گشایشگر افق‌های جدید توسعه و پیشرفت برای عزیزانی باشد که در میدان‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، بزرگواری خویش را به اثبات رسانده‌اند.

لذا از عموم هم‌استانی‌های فهیم، هوشیار، انقلابی و مهمان‌نواز استان انتظار داریم در مراسمی که در مرکز، شمال و جنوب استان انجام می‌شود با حضوری گرم و پرشور، پذیرای قدوم مبارک کاروان دولت تدبیر و امید بوده و همچون گذشته طلایه‌دار فرهنگ غنی میهمان‌نوازی در استان باشند.

عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، علی‌اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالحمید اسماعیل زهی عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، امام جمعه اهل سنت زاهدان»

انتهای پیام

کد N224476

وبگردی