آفتاب
در فرودگاه مهرآباد برگزار شد‎؛

تمرین رژه هوایی ۲۹ فروردین جنگنده‌های ارتش

تمرین رژه هوایی ۲۹ فروردین جنگنده‌های ارتش

امیر سرتیپ قره باغی: این هواپیماهای شکاری بمب افکن از پایگاه‌های شهید لشکری تهران، شهید فکوری تبریز، شهید دوران شیراز، شهید نوژه همدان، شهید عبدالکریمی بندرعباس و شهید یاسینی بوشهر در این رژه هوایی حضور خواهند داشت.

تمرین رژه هوایی ۲۹ فروردین جنگنده‌های ارتش، صبح امروز در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، این تمرین با حضور جنگنده‌های مختلف ارتش در پایگاه یکم شکاری شهید لشکری تهران صورت گرفت که در این تمرین جنگنده‌های اف ۴، اف ۱۴، صاعقه، اف ۵، اف ۷، می‌گ۲۹، سوخو ۲۴ و هواپیمای ترابری سی۱۳۰ در فرمیشن‌های مختلف پرواز کردند.

امیر سرتیپ خلبان قره باغی در حاشیه برگزاری تمرین رژه هوایی جنگنده بمب افکن‌های ارتش در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری رژه هوایی انجام شده و خلبانان ما با آمادگی کامل رژه هوایی را تمرین می‌کنند تا در روز ۲۹ فروردین جاری اقتدار و توانمندی نیروی هوایی ارتش را به جهانیان نشان دهند.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این شمار هواپیمای شکاری بمب افکن در رژه هوایی مزبور به صورت گروه‌های سه و پنج فروندی به پرواز درخواهند آمد.

امیر سرتیپ قره باغی توضیح داد: این هواپیماهای شکاری بمب افکن از پایگاه‌های شهید لشکری تهران، شهید فکوری تبریز، شهید دوران شیراز، شهید نوژه همدان، شهید عبدالکریمی بندرعباس و شهید یاسینی بوشهر در این رژه هوایی حضور خواهند داشت.

رژه ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش در جوار حرم ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

 

کد N223743

وبگردی