آفتاب

پیرموذن:اقبال عمومی مردم در انتخابات مجلس آینده به سمت اعتدال خواهد بود

پیرموذن:اقبال عمومی مردم در انتخابات مجلس آینده به سمت اعتدال خواهد بود

تهران- ایرنا- نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضورقدرتمند طیف های مختلف اصلاح طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اقبال عمومی مردم در انتخابات آینده مجلس به سمت اعتدال خواهد بود.

«کمال الدین پیرموذن» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: هر فردی که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می کند، حق نامزدی در انتخابات را دارد مگر اینکه قانون وی را منع کرده باشد.

وی در بخشی دیگر از این گفت و گو به عدم استقبال مردم در انتخابات به برخی از افراد گفت: برخی در 8 سال گذشته هرچه دَم از مدیریت جهانی زدند، در نهایت برای کشور جز نیم قرن رکود، عقب ماندگی، فاصله با جهان پیشرفته، تلمباری از مشکلات زیان بار اجتماعی و اقتصادی و قهر با دنیا نصیب مردم نکردند.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که در 8 سال گذشته قدرت مدیریت را در کشور داشتند، در طی این سال ها بهره وری خود را نشان داده اند و چیزی را عاید نظام و ملت ایران نکرده اند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به اعلام حضور «محمدرضا عارف» در انتخابات مجلس آینده تصریح کرد: «عارف بینشی برگرفته از عقلانیت، بها دادن به مطالبات به حق ملت رشید و باذکاوت ایران را دارد و حضور وی در مجلس آتی، تعالی کشور، نزدیکی بیشتر دو قوه و ترقی ایرانیان را به همراه خواهد داشت.»

وی با بیان اینکه حتی اگر دولت یازدهم در مسیر خود موفق نباشد بازهم اصولگرایان اقبالی عمومی پیدا نخواهند کرد، خاطر نشان کرد: «حضور همفکران عارف در آینده بسیار نزدیک و در مسوولیت های مهم کشور تضمین شده است.»

سیام**9103** 1418
کد N223591

وبگردی