آفتاب

درخواست ساف از ابومازن درباره مذاکرات سازش/ تظاهرات فلسطینیها در مسجدالاقصی

درخواست ساف از ابومازن درباره مذاکرات سازش/ تظاهرات فلسطینیها در مسجدالاقصی

همزمان با نزدیک شدن به پایان مهلت مذاکرات سازش سازمان گروههای مختلف در سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف)، از ابومازن خواستند که با تمدید زمان مذاکرات سازش موافقت نکند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، همزمان با نزدیک شدن به پایان زمان مذاکرات سازش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین در  ماه میلادی جاری، گروهها و جریانهای مختلف وابسته با سازمان آزادی بخش ملی فلسطین(ساف)با برگزاری یک نشست مقدماتی برای بررسی تصمیم عدم پذیرش تمدید زمان مذاکرات صلح در غزه از "ابومان" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند که با تمدید زمان مذاکرات موافقت نکند.

اعضای شرکت کننده در این نشست که گروههای مختلف از جمله جبهه مردمی و جبهه دموکراسی و همینطور حزب مردم فلسطین در آن حضور داشتند درصدد تنظیم نامه ای به ابومازن هستند که در آن بر عدم ادامه مذاکرات سازش و تسریع در روند پیوستن به معاهدات و کنوانسیونهای بین المللی تاکید شده است.

در همین حال روزنامه مصری الیوم السابع اعلام کرد فردا(سه شنبه) و یا پس فردا مجددا نمایندگان گروههای مذاکره کنندهی تشکیلات خودگردان فلسطین ورژیم صهیونیستی  نشست برگزار خواهند کرد.

از سوی دیگر  به دنبال افزایش هتاکیهای رژیم اشغالگر قدس علیه مسجد الاقصی در روزهای اخیر، منابع محلی از تجمع دهها شهروند فلسطینی در مقابل مسجدالاقصی در اعتراض به این هتاکیها خبر می دهند.
 

کد N223398

وبگردی