آفتاب

رسایی، نماینده عضو جبهه پایداری: ظریف و خانم وندی شرمن رابطه خصوصی دارند!

رسایی، نماینده عضو جبهه پایداری: ظریف و خانم وندی شرمن رابطه خصوصی دارند!

حمید رسایی در نطق میان دستور بار دیگر به مذاکرات هسته ای حمله کرد. او از اعلام بن بست در توافق ژنو آغاز کرد و با ادعای روابط خصوصی وزیر خارجه ایران و معاون وزیر خارجه امریکا نطقش را به پایان رساند!

به گزارش آفتاب به نقل از تدبیر، حمله های محافظه کاران به دستگاه دیپلماسی ادامه دارد. حملاتی که از دقایق ابتدایی پس از توافق اولیه ایران و گروه 5+1 در ژنو آغاز شده و بدون وقفه تا امروز ادامه یافته است. پیش قراول این حملات نمایندگان عضو جبهه پایداری هستند. گروهی که یا درحال جمع کردن امضا در صحن مجلس علیه مذاکرات هسته ای هستند یا در سخنرانی ها و گفت و گو هایشان به تیم مذاکره کننده می تازند.

در آخرین اقدام این گروه، حمید رسایی که در روزهای پایانی سال هفته نامه اش به دلیل عدم رعایت مصوبات شورای عالی امنیت ملی درباره مذاکرات توقیف شد در نطق میان دستور بار دیگر به مذاکرات هسته ای حمله کرد. او از اعلام بن بست در توافق ژنو آغاز کرد و با ادعای روابط خصوصی وزیر خارجه ایران و معاون وزیر خارجه امریکا نطقش را به پایان رساند.

به گزارش تدبیر به نقل از سایت شخصی این نماینده مجلس، رسایی در نطق خود گفت: دولت با امتیازهای متعددی که داده و امتیازات حداقلی ای که ستانده، سبب جری شدن دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی شده تا جایی که جبهه استکبار هر روز با ادعایی تازه نه تنها توهینی جدید می کند که در مقابل انفعال مدیران سیاست خارجی، یک گام به پیش می نهد.

او همچنین دولت را متهم کرد: با انفعال در برابر این زیاده خواهی ها تلاش می کند تا توافقنامه ژنو را به سرانجام برساند و به زعم خود تحریم ها را بردارد و گشایشی در زندگی مردم ایجاد کند. همین نکته سبب شده تا جبهه استکبار، سیاست تحقیر و تحمیل را در پیش بگیرد.
کد N222832

وبگردی