آفتاب
عضو کمیسیون کشاورزی:

استقلال اقتصادی با مدیریت علمی پتانسیل‎ها محقق خواهد شد

استقلال اقتصادی با مدیریت علمی پتانسیل‎ها محقق خواهد شد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با سرلوحه قرار دادن تجربیات گذشته بر مشکلات پیش روی شعار امسال فائق آییم.

توکلی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: نامگذاری سال‎ها بر اساس مسائل روز کشور، بسان راهنمایی می‎ماند که مردم و مسئولان را در انتخاب مسیر بهتر و کوتاه‎تر یاری می‎دهد.

وی ادامه داد: نامگذاری امسال نیز به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در راه از میان برداشتن تمامی موانع سر راه مسائل اقتصادی و فرهنگی، تصمیماتی اثربخش را منتج خواهد شد.

توکلی بیان کرد: خواسته ملت بعد از انقلاب اسلامی این است که کشوری مستقل داشته باشیم که در این بین استقلال اقتصادی با مدیریت علمی و صحیح پتانسیل‎ها و منابع عاید خواهد شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس اضافه کرد: فرهنگ نیز در کنار اقتصاد در زمینه‎های مصرف، الگوسازی مناسب، استانداردسازی و... در از میان برداشتن گره‎های اقتصادی نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد.

وی تأکید کرد: نباید تنها شعار داد بلکه باید با عزمی ملی در جهت عملیاتی کردن آن از بخشی‎نگری، موازی‎کاری، بوروکراسی و مسائل موجود در تجهیز و اولویت‎بندی منابع ممانعت به عمل آورد.

توکلی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با سرلوحه قرار دادن تجریبات گذشته، در نظر گرفتن تمامی جوانب و تجدیدنظر در رویه‎های گذشته، بر مشکلات پیش رو فائق آییم.

انتهای پیام

کد N222745

وبگردی