آفتاب

مصری: درآمد انصراف از یارانه صرف اشتغالزایی در کشور شود

مصری: درآمد انصراف از یارانه صرف اشتغالزایی در کشور شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی معتقد است درآمد حاصل از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها و انصراف بخشی از جامعه از دریافت یارانه نقدی باید صرف اشتغالزایی در کشور شود.

عبدالرضا مصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، بر لزوم حمایت مردم از نه گفتن به دریافت یارانه نقدی تاکید کرد و ادامه داد: افرادی که واقعا از نظر مالی تمکن کافی دارند باید از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند و در این راستا با دولت همکاری داشته باشند.

وی یادآوری کرد: بسیاری از افراد هستند که یارانه ماهیانه دریافتی بر زندگی آنها تاثیری ندارد، اما اگر همین ماهی 40 هزار تومان ها روی هم جمع شود می تواند داروی بیماران سرطانی را تامین کند، هزاران شغل در کشور ایجاد کند و در نهایت به معیشت کل جامعه و اقتصاد کشور کمک کند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته افرادی که واقعا برای تامین هزینه های زندگی دچار مشکل هستند باید برای یارانه ثبت نام کنند، چون افراد متمکن انصراف می دهند تا نیازمندان واقعی به حق خود برسند.

مصری تصریح کرد: انصراف داوطلبانه از یارانه هم ثواب دارد و هم لذت و زمانیکه افراد ببینند انصراف آنها از یارانه به یک نیازمند کمک کرده، در آموزش و عمران کشور موثر بوده و ... حتما از مشارکت خود در این کار و توسعه کشور خرسند خواهند شد.

وی در خصوص پیامدهای مثبت انصراف برخی از گروه ها از یارانه، تاکید کرد: این کار می تواند به رفع مشکلات کشور از جمله بیکاری، تورم و سایر مشکلات اقتصادی کمک کند.

به گفته این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، می توان بخشی از درآمد حاصل از این کار را نیز به ارتقاء سطح بهداشت و درمان کشور اختصاص داد.

مصری در ادامه با بیان اینکه باید در اجرای فاز دوم امنیت روانی مردم حفظ شود، ادامه داد: خوشبختانه دولت اعلام کرده قصد ورود به زندگی و درآمد خصوصی مردم را ندارد و کسی نباید در این خصوص نگران باشد.

انتهای پیام

کد N222703

وبگردی