آفتاب

بررسی طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی درکمیسیون انرژی مجلس

بررسی طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی درکمیسیون انرژی مجلس

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح یک شوری اصلاح برخی قوانین در راستای حمایت از تولید ملی در این کمیسیون خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون نظر خود را درباره طرح تحقیق و تفحص از پالایشگاه ها روز سه شنبه اعلام می کنند.

ˈروبرت بیگلریانˈ یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون که با حضور مسئولین و کارشناسانی از دولت، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تشکیل شد ، برخی قوانین مرتبط با کمیسیون انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بحث و تبادل نظر درباره بدهی شرکت های تابعه وزارتخانه های نفت و نیرو را از دیگر مباحث مطرح در این جلسه عنوان کرد و گفت: همچنین در جلسه امروز طرح تحقیق و تفحص از پالایشگاه ها مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه گزارش کمیته به طور مطلوب بین اعضا توزیع نشد، قرار شد روز سه شنبه درباره آن رای گیری شود.

بیگلریان همچنین با اشاره به انتشار گزارش سازمان بین المللی انرژی مبنی بر افزایش تولید نفت ایران گفت: در جلسه هفته گذشته اعضای کمیسیون انرژی که حول برنامه های وزارت نفت درباره اقتصاد مقاومتی برگزار شد وزیر نفت قصد داشت دراین باره توضیحاتی ارائه کند که به دلیل ضیق وقت به جلسه سه شنبه این هفته موکول شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات وزارت نفت، افزایش تولید نفت طی ماه های اخیر امر غیر معمولی نیست و با توجه به سیاست ها و تمهیدات وزارت نفت حدس ما هم این است که تولید و صادرات نفت بالا رفته است.

سیام(4)**2021**1449
کد N221860

وبگردی