آفتاب

راهکارهای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اوایل اردیبهشت در کمیسیون صنایع جمع بندی می شود

راهکارهای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اوایل اردیبهشت در کمیسیون صنایع جمع بندی می شود

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از جمع بندی راهکارهای تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در اواخر فروردین و یا اوایل اردیبهشت در این کمیسیون خبر داد.

ˈالهوردی دهقانیˈ یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به بررسی راهکارهای تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در جلسات این کمیسیون گفت: اواخر فروردین ماه یا نیمه نخست اردیبهشت نظرات ارائه شده جمع بندی می شود تا راهکارهای تحقق این سیاست ها ارائه شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی تامین نقدینگی، ساماندهی فعالیت های موازی در حوزه صنعت، ارتباط بین صنعت ودانشگاه و مبارزه با فساد و ریخت و پاش در این بخش را از جمله راهکارهای ارائه شده اعضای این کمیسیون برای تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس همچنین گفت: با بهره گیری از دانش و تولید دانش بنیان می توان فرایند تولید و صنعت کشور را بهبود بخشید.

وی با بیان اینکه هنوز جلسه مشترکی با دولت در این زمینه نداشتیم گفت: باید نظرات کمیسیون های اقتصادی مجلس و وزارتخانه های اقتصادی دولت که مجری این سیاست ها خواهند بود،ارائه شود تا در نهایت به جمع بندی و راهکار مشترکی در این باره نائل شویم.

سیام(4)**2021**1449
کد N221675

وبگردی