آفتاب
لاریجانی:

تکمیل پروژه‌های ناتمام نفت و گاز استان فارس نیاز به حمایت وزارت نفت دارد

تکمیل پروژه‌های ناتمام نفت و گاز استان فارس نیاز به حمایت وزارت نفت دارد

استان فارس از قابلیت‌های بالایی بالاخص در زمینه پالایشگاه و مخازن نفت و گاز برخوردار است، اما متاسفانه پروژه‌های ناتمام زیادی دارد که برای تکمیل آنها به حمایت وزارت نفت و بخش خصوصی نیاز دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان فارس از نظر مخازن گاز و پتروشیمی در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: تکمیل پروژه‌های ناتمام نفت و گاز استان فارس نیاز به حمایت وزارت نفت دارد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان فارس افزود: استان فارس از قابلیت‌های بالایی بالاخص در زمینه پالایشگاه و مخازن نفت و گاز برخوردار است، اما متاسفانه پروژه‌های ناتمام زیادی دارد که برای تکمیل آنها به حمایت وزارت نفت و بخش خصوصی نیاز دارد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت کابینه یازدهم نیز در این دیدار ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش‌رو قول مساعد داد تا در حد توان و کمک بخش خصوصی مشکل پروژه‌های ناتمام این استان را رفع کند.

در انتهای این دیدار نمایندگان استان فارس به بیان مشکلات این استان در زمینه پروژه‌های نیمه‌کاره پتروشیمی، اشتغال، آب و کمبود مراکز آموزشی و درمانی پرداختند.

کد N221493

وبگردی