آفتاب

خبر اختصاصي حميدرسايي درباره توافق ژنو!

خبر اختصاصي حميدرسايي درباره توافق ژنو!

نماينده شاخص گروه پايداري در مجلس كه از مخالفان توافق هسته‌اي ايران با گروه 5+1 به شمار مي‌رود و قبلا اين توافقنامه را به توافق تركمنچاي!! مشابه دانسته بود امروز با بيان آرزوهاي خود خبر از به بن بست رسيدن مذاكرات داد!


 
 
 
به گزارش آفتاب به نقل از بهار نیوز رسایی تصریح کرد: ما همان‌طور که در مقاطع دیگر برای استقلال خودمان هزینه داده‌ایم، در این مقطع نیز هزینه خواهیم داد، اما متأسفانه مدتی است که دولت در قالب توافقنامه‌ای که در خصوص پرونده هسته‌ای پذیرفته و به دلیل امتیازات متعددی که داده است و امتیازات حداقلی که گرفته، سبب جری شدن دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی شده، تا جایی که جبهه استکبار هر روز با ادعایی تازه، نه ‌تنها توهین جدید می‌کند، بلکه در مقابل انفعال مدیران سیاست خارجی نیز یک گام به پیش می‌نهد.

وی ادامه داد: دولت نیز به دلیل اینکه تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برداشتن تحریم‌های ظالمانه قرار داده و هیچ طرح اقتصادی مبتنی بر توان داخلی را مدنظر ندارد، با انفعال در برابر زیاده‌خواهی‌ها تلاش می‌کند تا توافقنامه ژنو را به سرانجام برساند و به ‌زعم خود تحریم‌ها را بردارد و گشایشی را در زندگی مردم ایجاد کند.

رسايي اضافه کرد: همین نکته سبب شده تا جبهه استکبار، سیاست تحقیر و تحمیل را در پیش بگیرد، این در حالی است که توافقنامه ژنو به بن‌بست رسیده و بدون تردید به دلیل برخورداری از واژه‌های تنش‌دار و مبهم و متناقض بودن آن با برخی معاهدات بین‌المللی از جمله معاهده NPT که استفاده صلح‌آمیز و غنی‌سازی را برای ما و تمام اعضا لازم می‌شمارد و به دلیل خوی استکباری 1+5 و به دلیل زیاده‌طلبی آنها هرگز به مرحله نهایی نمی‌رسند.
کد N221263

وبگردی