آفتاب

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی درباره رفتار آمریکا در قبال حمید ابوطالبی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی درباره رفتار آمریکا در قبال حمید ابوطالبی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، خواستار پاسداری از مبانی، اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر جهان غرب شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل بیانیه به این شرح است:

«باسم الحق

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام

نه بر ما دانشجویان و نه بر همه مردم ایران پوشیده نیست که آمریکای استعمارگر هر زمان از جانب دولت ایران ادب، سکوت، حیا، ضعف و یا هر فعلی به غیر از اعلام اقتدار از ایران باشد را ببیند بر بی‌حیایی خود افزوده و پله پله سعی در تحقیر ایران عزیزمان دارد.

جناب دکتر روحانی به خون پاک شهدای تسخیر لانه جاسوسی قسم که آمریکای جنایتکار پیام صلح، منطق و "حقوق بشر برای همه" شما را، ضعف و کوتاه آمدن درک کرده است و وقتی جواب مناسب و در خور این دولت خونخوار از جانب دولت تدبیر و امید شنیده نشود، هر روز بر توهماتش افزوده و پا را ازحد خود فراتر می‌نهد. اگر امروز دولت آمریکا حمید ابوطالبی را به بهانه دانشجوی خط امام بودن و حضور در تسخیر لانه منحوس جاسوسی از ورود به آمریکا به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل منع نماید که البته امری غیر قانونی می‌باشد که یک کشور حتی به عنوان میزبان سازمان ملل از ورود نماینده یک کشور دیگر جلوگیری کند و این نیز دوباره تاییدی است بر ناکارآمدی ساختار سازمان ملل جهانی و از دولت ایران پاسخی نبیند، همچنان به بی‌ادبی‌ها، تهدیدها و کارشکنی‌های خود علیه ملت بزرگ ایران ادامه می‌دهد، چنانچه از آغاز مذاکرات هسته‌ای به صورت صعودی شاهد چنین رفتارهایی بوده‌ایم.

جناب آقای رئیس‌جمهور حداقل کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که از مذاکره کردن با افرادی که حق و حقوق ایران را نادیده می‌گیرند، بپرهیزید و خواستار تغییر نماینده آمریکا در مذاکرات ژنو یعنی خانم وندی شرمن شوید، آقای روحانی خانم وندی شرمن در کارنامه خود علیه ایران چیزی کم ندارد، چگونه چنین شخصی حضورش بر روی میز مذاکرات برای شما در چنین شرایطی قابل تحمل است؟َ!

حال به چند مورد از عملکرد نابحق معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا خانم وندی شرمن اشاره می‌کنیم: 1- سخن معروف وندی شرمن بعد از مذاکرات ژنو «فریبکاری جزئی از دی.ان.ای ایرانی‌ها است»

2- فعالیت‌های رسانه‌ای وندی شرمن (به گفته خودش) در نقض کننده حقوق بشر خواندن ایران

3- سفرهای متعدد وندی شرمن برای القاء سیاست‌های ضد ایرانی

4- سعی در همراه کردن کشورهای حوزه خلیج فارس در تحریم‌ها

5- حمایت آشکار از فتنه و سران فتنه و دیدار با حامیان فتنه

این پنج مورد تنها وظایف مکتوب و علنی خانم وندی شرمن می باشد اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست که دست وندی شرمن به خون پاک شهدای ما بالاخص شهدای هسته‌ای آغشته است.

آقای رئیس‌جمهور آیا این همه جرم علیه کشور عزیزمان برای مقابله به مثل کردن کم است؟ اگر ما با زیاده‌خواهی آمریکای جنایتکار در مور آقای حمید ابوطالب به بهانه حضور در تسخیر جاسوسی کنار بیاییم و به فکر گزینه دیگری باشیم، یعنی بر نادرست خواندن تسخیر لانه جاسوسی صحه گذاشته و شاید این نوچه‌های شیطان بپندارند ما از انقلاب دوم خود پشیمانیم!

امید است از تهدیدهای پوشالی آمریکا فرصت بدست آورید و پاسدار مبانی، اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید. با آرزوی موفقیت...»

انتهای پیام

کد N220935

وبگردی